ijzel dus................................. *gromt iets van bullsh*t*
misschien 1 voordeel, het wordt hier rap kouder opeens,
eerst -2.4 en nu 20 minuten later is het al -2,9 | Gewijzigd: 22 december 2010, 11:15 uur, door gerard van den brink
Hallo Jan hoe ziet het er uit voor limburg klopt het dat hier rond 20:00 21:00 een bui van ongeveer 15cm sneeuw over komt??? | Gewijzigd: 22 december 2010, 11:16 uur, door paul1
Er bestaan voor mij nog genoeg onduidelijkheden over morgen, hoelaat wordt dat neerslaggebied verwacht, hoelang zal het blijven sneeuwen en vooral, hoeveel?
dat is iets, wat iedereen zich afvraagt volgens mij
misschien 1 voordeel, het wordt hier rap kouder opeens,
eerst -2.4 en nu 20 minuten later is het al -2,9
Wil niks zeggen, in Oss vriest het hier nu -1.5 graden. Maar gewoon regen-> ijzel.
Neerslag valt als sneeuw, maar onderweg komt ie in de tussenlaag die te zacht is, sneeuw smelt -> regen
@Jan, wanneer worden de bovenluchttemperaturen weer goed voor sneeuw hier?
Ben fruitteler en zit al bijna een week thuis met snoeien omdat er teveel sneeuw op de bomen ligt, sneeuw is leuk maar van de bomen mag het wel af nu
Momenteel grote toertocht Zuidlaardermeer.. Berichten aldaar vandaan bijna ondragelijk koud.. en er stappen velen uit.
Als ik de 24-uurs van buienradar moet geloven, wat heel moeilijk is, mag ik me hier in het oosten snel gaan voorbereiden met proviand en 20 sneeuwscheppen paraat!