Allegear een AFUK diploma tink
Sjoch ik ynienen allegear Fryske skriuwers hjirre
Ik bin sels net sa'n hiel grut Frysk skriuwer, bin mear in Bilkert, mar ik sjoch it graach, hielendal op in side as dizze
Haha!
Toch wol grappich dat we hjirre no allgeare Frysk gean praten, dan ferstjinne se ûs net meat
Ik bin beneid hoefolle snie dr gjit fallen hjoed, 't soe toch wol moai wêze as we een Alvestêdentocht krigen!
Groetnis
/ Edit voor de niet Fries:
Ben benieuwd hoeveel sneeuw Friesland krijgt, zou toch mooi zijn als we echt een Elfstedentocht zouden krijgen | Gewijzigd: 22 december 2010, 09:36 uur, door PimV
Toch wol grappich dat we hjirre no allgeare Frysk gean praten, dan ferstjinne se ûs net meat
Ik bin beneid hoefolle snie dr gjit fallen hjoed, 't soe toch wol moai wêze as we een Alvestêdentocht krigen!
Groetnis
/ Edit voor de niet Fries:
Ben benieuwd hoeveel sneeuw Friesland krijgt, zou toch mooi zijn als we echt een Elfstedentocht zouden krijgen
Hoezo verstaan we jullie dan niet meer? Ook ik ben benieuwd hoeveel sneeuw dat we krijgen en of er echt een elfsteden komt
Edit: je had het al veranderd | Gewijzigd: 22 december 2010, 09:40 uur, door H. Kootstra
Zal me nu weer bij t redelijk beschaafd Nederlands houden
Het weer in Jelsum ; t actueel= -3.2 / wind oost noord oost 5 bft / 1006 HPa nevelig en zwaar bewolkt / zicht 1.5 km | Gewijzigd: 22 december 2010, 09:41 uur, door Skroei
ja dat klopt ik keek naar buiten en toen zag ik hej het sneeuwt, toen maar ff buienradar gekeken en idd er ontstaat hier boven mij een sneeuwbui.
:D
Ik heb liever dat dan 30 cm sneeuw waardoor het openbaar vervoer niet meer kan rijde.
Ik wil nu niet als een zeur klinken maar met sneeuw zijn 3 nadelen.
Wanneer het valt heb je er hinder van.
Wanneer het ligt heb je er hinder van.
Wanneer het dooit heb je er hinder van.
Maargoed. De sneeuw mag van mij verdwijnen , laat het maar even dooien en daarna flink friezen.
Denk dat er straks wat gaat groeien aan de oostkant van ons. alleen nog niet zichtbaar op radar. maar bewolking neemt nu flink toe.
Maar veel sneeuw zie ik niet zitten.. tevens neemt de oosten wind flink toe en is het niet aangenaam
Gisteren nog dezelfde grote letters dat er geen vorst meer kwam tot Januari. Waar is die man toch in godsnaam mee bezig? Wel vermakelijk om hem zo achter de pluimen aan te zien hollen. Staat soms wel 2x per dag 180 graden gedraaide onzin. Hij is er maar druk mee
Lijkt mij duidelijk, als je maar genoeg "voorspellingen" doet kun je achteraf ALTIJD zeggen dat jij juist zat.
Zomerwarmte, nee grapje hoogstens ijzel dacht ik zo maar niet zo veel.. Hier in Friesland krijgen wij 2 tot 5 cm. (Is wel nodig want hier ligt maar 1cm hoogstens). Daarna Donderdag nog wat sneeuwkansen en dan neemt de activiteit af, ik las in Weeronline over een zachter weertype volgende week... Kan dat kloppen?