Op diverse lokale websites zijn de eerste durfals op eigenlijk veel te dun ijs bezig het ijs van de routes te testen.
Op de Dokkumer Ee ligt pas een kleine 5 cm misschien een centimeter meer na vannacht.
Ik moet toegeven de laatste runs doen mijn schaatsbloed aardig opwarmen
Bekende probleem, werd steeds vooruitgeschoven.
Dit probleem heb ik in de afgelopen jaren al eerder geconstateerd, vooral rond deze tijd.
Alsof het model de singulariteit met de alom bekende kerstdepressie (WC) steeds weer te sterk door berekent. (klimatologische korrektie oid ???
Ben benieuwd naar het verdere verloop....
Zo, nu eerst naar bed na een lange ND
Ciao Johann
Allegear een AFUK diploma tink
Sjoch ik ynienen allegear Fryske skriuwers hjirre
Ik bin sels net sa'n hiel grut Frysk skriuwer, bin mear in Bilkert, mar ik sjoch it graach, hielendal op in side as dizze
Edit Marga: Ondanks de begrijpelijk 11stedenkoorts is de voertaal op het forum nog steeds Nederlands | Gewijzigd: 22 december 2010, 10:23 uur, door Marga
Op welk model is deze gebaseerd ?
Komt aardig overeen met EC-MOS (ofschoon EC de verzachting al de 29 laat intreden)
Ciao Johann | Gewijzigd: 22 december 2010, 09:38 uur, door Alpenweerman
In mijn dorpje ligt een dun kraaklaagje over de sneeuw. De gevoelstemperatuur was iig lager dan gisterochtend. En het was glad, zonder meer.
Vanmiddag naar Tilburg Centrum om te shoppen met de jongens. Da's normaliter op woensdagmiddag al een ramp -stervensdruk-, maar ik moet nu ook nog met de trein. De site van de NS heb ik dus nu ook open staan.....
Morgen naar het Elisabethziekenhuis. Met de auto. Wat zeggen de jongste inzichten over de sneeuw morgen?