Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Och. Hier in Hengelo zijn praktisch alle binnenwegen bedekt met sneeuw. Beetje voorzichtiger rijden en wat meer afstand bewaren en er is niks aan het handje.
Zo ging dat 20 jaar geleden ook gewoon goed. We zijn te ver/ge/wend geraakt met/aan strooizout. Even dat verwijfde van je afschudden en gaan met die banaan.
Gebeurde vandaag ook, dus realistisch blijven.
Realistisch ben ik wel. Ben alleen geen grote fan van ijzel. Als we dit sneeuwlaagje houden tot na kerst ben ik ook tevreden. Het ging mij om de ijzel verwachting.
Zo ging dat 20 jaar geleden ook gewoon goed. We zijn te ver/ge/wend geraakt met/aan strooizout. Even dat verwijfde van je afschudden en gaan met die banaan.
Grinnik, volgens mij hebben we de laatste 20 jaar niet veel van dit soort excessen gehad 20 jaar geleden is 1990 en sindsdien alleen in 1996, 2000 en 2009 dit weer gehad
Ik ook niet hihi maar hoe ze het beschrijven zie ik het nog gebeuren als ik Hirlam en GFS van net geloof...Zuden we aan Jan moeten vragen...
Jan weet jij daar meer van?
Bedoelde ook 20 jaar en verder terug.
Ouder worden valt me gewoon zwaar. Ik ben 40 maar voel me 30. Dus ik had beter 30 kunnen zeggen maar dat blokkeerde ik even.
Ouder worden valt me gewoon zwaar. Ik ben 40 maar voel me 30. Dus ik had beter 30 kunnen zeggen maar dat blokkeerde ik even.
Daarvoor alleen 85, 86, 79 en 1976 en dan terug naar 1963. Is ook al 10 jaar ouder als u | Gewijzigd: 22 december 2010, 00:42 uur, door hemavijo
Heb ik ook last van Anko, ik ben 32, (in jouw ogen nog jong) maar mensen zeggen ineens ''meneer'' en ''u'' tegen je, dat moet ik wel ff verwerken. Zucht....was ik nog maar 20....
Ho even. Ik ben hartstikke goed hoor. Kep veel vrienden.
Over de sneeuw kun je best gelijk hebben trouwens.
Ja oke. Maar we hadden het over de sneeuw op de weg en dat er niet meer gestrooid wordt.
Vroeger hadden we die luxe niet dat alle wegen sneeuwvrij en zwart waren zoals nu. Hebben we ook wel overleeft.
Maar bedankt. Doet me vreugd. Zag de bui al hangen met een humeur in bed te duiken.