Langere termijn van GFS is prachtig! Super koud wordt het en ja die 11 steden tocht moeten we daar nog aan twijfelen ?
Zeer lange termijn (veel minder betrouwbaar) is ook nog steeds koud maar wel wat lichte dooi overdag.
Maar dat zal zo weer van de kaarten geveegd worden! Korte termijn = prachtige run en ook tot na nieuw jaar lijkt de winter gewoon op volle toeren door te rammen!
Nou ja hopelijk komen ze morgen niet opnieuw met zo van de zwabber runs!
Volgens RTL gat het in het zuiden vanavond /vannacht wat sneeuw vallen en morgen wordt het daar +1 à+2. In het zuid oosten vanavond regen/ijzel.
Aan jullie om dit te bevestigen /bekritiseren
Dat ook ja haha
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Kan zijn dat ze geen sneeuw in Fr willen ivm de tocht der tochten of zo...
Voor zo'n bult teken ik meteen hoor! Ik ben benieuwd wanneer de aantal cm's aangegeven worden?
Wat is nou 5 centimeter :x
Geen echte frais zeker? we kunnen niet alles gelijk hebben.. bergen sneeuw en 30cm ijs.. het gaat mooi zo. en worden toch nooit een ski oord.
Zeker wel een echte Fries! Ik ben alleen veel meer van de sneeuw dan van het ijs, dus ik heb veeel liever een dikke bak sneeuw, maar kan me wel voorstellen dat de mensen stiekem allemaal hopen op een Elfstedentocht.
Ik zie het ook allemaal wel, wou gewoon dat wij ook nog wat van die mooie sneeuw krijgen.
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg