Het is dat ik je niet persoonlijk ken, maar hoe serieus ben je nu? Want wij hebben echte heuvels Zoals ik er als leek naar kijk, zie ik veel sneeuw, maar heb geen idee over hoeveel. Afgelopen Zaterdag was het wel WOW voor Limburg en dat is Zondag meer dan uitgekomen....
Dat was nog vóór de Hirlam update
Bovendien zijn zij altijd al voorzichtiger
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
Hoe bedoel je 'niet zo goed uit'? Bedoel je dan dat er juist een bak sneeuw gaat vallen of niet?
(ik had t kaartje gezien.. en er was toch wel veel paars, dat is toch sneeuw -> goed?, of ben ik nou achterlijk xD )
Hopen dat het nog iets lager gaat dan ben ik er gerust op dat we de komende tijd nog kunnen genieten van ons mooie sneeuwdek.
Ben benieuwd naar het sneeuwdek na de neerslag van donderdag. Afgelopen nacht ook weer 8 cm ofzo onverwacht erbij.
Moeder natuur gaat toch haar eigen gang en voorlopig is ze in een goede stemming! | Gewijzigd: 21 december 2010, 23:58 uur, door Jdolky
Kan aardig wat sneeuw bij gaan vallen daar bij jullie in de aankomende twee dagen
Wat de sneeuw/regen hoeveelheid betreft aan de kust hier bij ons... !! Tegen donderdag schuift alles nog wel wat op naar het Noorden en hebben we mss ook de volle laag...
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Er was ons al een berg beloofd maar het is totaal bij 3 cm gebleven hopelijk nu ook weer.
(ik had t kaartje gezien.. en er was toch wel veel paars, dat is toch sneeuw -> goed?, of ben ik nou achterlijk xD )
Kan iemand daar nog even wat duidelijkheid in scheppen? Ik wil wel met een gerust gevoel nar bed
Ik bedoelde de Hirlam op o-o
Gebruikten ze bij RTL maar de Hirlam!
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21