Ha, een medestander en het is ook nog eens Jan zelf... Ik kan de dag niet afwachten dat we weer over Cape kaarten gaan debatteren...:)
Groet,
Maarten
1979 gaat eraan, weet het zeker..
Heej je hebt foto van mij uit 1979 toen ik in auto. als dit weer zou gebeuren moeten we hier in nederland internationale hulp. want daar is nederland zeer kwetsbaar. nl de heilige koe. en die rommel van openbaar vervoer.
kloppen ze een beetje de Temps jongens bij jullie ?? Voor ons alvast wel ! | Gewijzigd: 21 december 2010, 23:35 uur, door RobBelg30
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Groet,
Maarten
Ik sta ook weer graag vooraan in de rij voor de zomer...En dan het liefst warm, heet, nog heter en dan zwaar onweer (met pachtige rolwolk die hier afgelopen zomer over het huis ging..). heerlijk
Fijne feestdagen allemaal, maak er iets speciaals van...
Groeten
Maarten (De Bilt)
Als we nu al tegen maart/april aan zouden zitten, zou ik het volkomen met je eens zijn.
Maar nu het dan toch winter is, laten we dan meteen voor het aller-extreemste gaan!
Het is en blijft een onvoorspelbaar iets het weer en dat heeft ook zijn charmes . Je weet het nooit zeker of snowboots of zonnenbrand crème
Kijk ff naar laatste update tijd
Nog even een tip voor de mensen die de yr.no site gebruiken: rechts bovenin kun je voor Engels kiezen. | Gewijzigd: 21 december 2010, 23:42 uur, door Brisk
Vanaf 1e Kerstdag alleen hier en daar nog wat sneeuw, verder alleen maar kou!
Van mij mag deze run zo uitkomen. Iedereen sneeuw en de tocht. | Gewijzigd: 21 december 2010, 23:45 uur, door Brisk
Maar waar zou dat gebied hier vlak ten zuiden van ons dan naar toe gaan? Ik gokte al dat ie grotendeels Duitsland in zou trekken.
Normaal gesproken zou zuidelijke lagedruk oostenwind in de hand helpen, maar dat ding uit Spanje is toch nog te ver weg om nu al invloed op ons hebben?