Haha op de hei ziet het er misschien nog mooi wit uit maar hier in de straten mag wel even sneeuw weg en nieuwe komen. Hoe langer de sneeuw namelijk ligt hoe goorder het wordt. Als ik dat mag zeggen hier vind ik het nu namelijk gewoon smerig uitzien vandaag...Talking about Yellow snow Zeg al tegen de kids geen sneeuwballen maken van gele sneeuw. Je ziet nu echt welke bomen zwaar bezocht worden door de honden uit de buurt ieuwwww Ik wil een vers dekje graag...
Fijne feestdagen allemaal, maak er iets speciaals van...
Groeten
Maarten (De Bilt) | Gewijzigd: 21 december 2010, 23:23 uur, door MaartenDeBilt
Kortenhoef heeft vandaag alweer de 5e ijsdag op rij binnen. Sinds het begin van de maand 21 dagen, waarvan 11 ijsdagen. Best bijzonder. De niet-ijsdagen hadden overigens gemiddeld een maximumtemperatuur van ongeveer 3 graden dus dat is ook niet al te warm.
zegt genoeg... even aanklikken | Gewijzigd: 21 december 2010, 23:25 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Fijne feestdagen allemaal, maak er iets speciaals van...
Groeten
Maarten (De Bilt)
Maarten, hopende je bedoelt sneeuwbuien met flitsen, net als afgelopen vrijdag X2
1979 gaat eraan, weet het zeker..
Inderdaad, ik ben dit weer ook meer dan zat, geef mij maar zomer
Ik ga me hier natuurlijk niet op vastpinnen... | Gewijzigd: 21 december 2010, 23:34 uur, door samverhoeven
Ik denk dat de verklaring hier voor is dat alles misschien grotendeels Duitsland intrekt, en misschien ook de zachtere lucht... Weet het ook niet hoor, maar het is maar een gedachtengang, vooral omdat er daarna die koude run op de proppen komt.
Blijft spannend tot op de laatste minuut.
Temperatuur loopt gestaag op in het zuiden.
Denk dat niemand dat nu precies weet. Afwachten dus!