En laat de tocht der tochten maar komen!
Edit: -7 morgen overdag? | Gewijzigd: 21 december 2010, 22:49 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
[attachment=51335:Europe_2...pmsl_114.png]
Yeps, die bedoel ik. En als je kijkt zoals de richting nu lijkt te gaan, pakt dat misschien weer mooi uit.:-)
Alleen de isobaren mogen van mij nog dichter op elkaar komen.:-)
Peet
Sneeuw in het westen en regen/ijzel in het oosten . het is eens wat anders
Woooh
Miss toch geen witte kerst hier? Het is nu alleen nog maar hopen op donderdag. Doe dan toch maar wel een bescheiden laagje van 2 cm..... hebben we toch een witte kerst.
Wees blij dat het in ieder geval wit is
Over dat niet snel zien: morgen weer, en overmorgen weer. En waarschijnlijk is de natuur de halve winter zo.
Het probleem zijn de treinen of de wegen ook niet, maar het feit dat het in dit land vreselijk ongepast is om zomaar een paar uur te laat te komen. Dat zorgt voor stress.
Heel Nederland komt te laat momenteel, waarom zou je je schuldig voelen of het ongepast vinden als het jouw overkomt? Komt je baas wel op tijd? Met dit weertype moet je nu eenmaal meer tijd reserveren voor oa vervoer en ook klanten komen te laat op afspraken dusssss......
Maar ben wel met je eens dat na een half uur op een station je het wel gezien hebt
Hoe kan dat dan? -5 in het zuiden? Daar zit de dooigrens op dit moment. En de temperaturen blijven maar oplopen in Limburg en uiterste zuiden. Gaat de temperatuur morgenmiddag dan weer omlaag? Begrijp de logica hier niet zo.
Donderdag de BOM !
Jan minimaal 5 centimeter sneeuw voor het noorden gaat komen he tot donderdag??
Kan ik zo rustig slapen
Maar ben wel met je eens dat na een half uur op een station je het wel gezien hebt
Ik heb zo mijn problemen met school. Sommige dingen zijn verplichte onderdelen en ik heb het gelukkig kunnen verzetten. Maar als ik vandaag herexamens had gehad, zoals sommige van mijn medestudenten dan had ik een ander probleem gehad. Ik ben namelijk totaal niet op plaats van bestemming aangekomen, ik had de auto kunnen pakken, maar voor Maastricht staat het helemaal vast en ik had niet geweten waar ik de auto had moeten parkeren, zo midden in de binnenstad.
En bij ons op de uni hanteren ze de regel: geen minuut te laat op het examen, anders zijn de deuren dicht en moet je de volgende keer maar terugkomen (lees: bij de herkansing of bij de reguliere toets volgend jaar)
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg