Ik ben zo geneigd om al die lachwekkende opmerkingen hier te gaan noteren ... lach me af en toe suf
Hoorde deze week overigens een gerucht dat de nieuwe Sprinters van de NS niet winterproof zijn omdat de HH bestuurders ervan uitgingen dat we geen strenge winters meer zouden krijgen .
We moesten toch ook al honderden miljarden in dijkverhogingen steken omdat de zeespiegel schrikbarend zou stijgen? Ik denk dat er eens wat minder klimaatveranderingsonderzoekgeld (mooi scrabbelwoord) naar het KNMI moet gaan. Worden die voorspellingen misschien ook wat realistischer.
Allemaal commerciële shit
Maaruh ik ga slapen, kunnen jullie de hele nacht raden wie dit geschreven heeft :
En weten we het nog NOOIT MEER ELFSTEDENTOCHT! Dat riep XXX al in 1997 (al 14 jaar 'gelijk' dus!) Neen ook in januari '11 of febr. geen tocht
Truste mense
een man die geen normaal nederlands spreekt,beter bekend als een doomdenker of niet geevolueerde ondersoort van de mens: m.e. putto
Toch nog iemand wakker
Meestal zie je dat avond pluim wat minder koud is als ochtend. Ik ben dus benieuwd naar ochtend pluim morgen....
Morgen overdag overheerst de bewolking en de winterse neerslag trekt verder naar het noorden en oosten. De ijzel verlaat ons land in de ochtend. In het noorden en noordwesten valt neemt de kans op sneeuw gedurende de ochtend toe. In het westen ca. 2 cm, in het noorden rond 5 cm. In het zuiden en zuidwesten wordt het overdag wat droger, maar is er wel kans op mist. De middagtemperatuur loopt uiteen van enkele graden onder nul in het noorden tot een enkele graad boven het vriespunt in het zuidoosten. De wind is noordoost en matig, kracht 3 of 4, aan zee en op het IJsselmeer (vrij) krachtig, 5 tot 6 Bft.
De Weersverwachting van het KNMI
Opgesteld op dinsdag 21 december 2010 on 21:28
Heel mooi voor hier.
Btw hier de hele avond al knal oranje lucht maar er is geen neerslag ?
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Dan moet ik toch weer de stofzuiger aan gaan zetten in de achtertuin denk ik, zo schiet het niet op natuurlijk
Pluimen zien er mooi uit
Onweer dagen 2012: 1 !