Werkelijk ongelooflijk idd. Dit patroon zien we nu al 2 weken.
Hoorde deze week overigens een gerucht dat de nieuwe Sprinters van de NS niet winterproof zijn omdat de HH bestuurders ervan uitgingen dat we geen strenge winters meer zouden krijgen .
We moesten toch ook al honderden miljarden in dijkverhogingen steken omdat de zeespiegel schrikbarend zou stijgen? Ik denk dat er eens wat minder klimaatveranderingsonderzoekgeld (mooi scrabbelwoord) naar het KNMI moet gaan. Worden die voorspellingen misschien ook wat realistischer.
Maaruh ik ga slapen, kunnen jullie de hele nacht raden wie dit geschreven heeft :
En weten we het nog NOOIT MEER ELFSTEDENTOCHT! Dat riep XXX al in 1997 (al 14 jaar 'gelijk' dus!) Neen ook in januari '11 of febr. geen tocht
Truste mense
? kan je weer afgeven dan? Dan wil ik wel weten wie er sneeuw weer afgeeft, ga ik naast diegene staan
ff serieus: WOW als die kaart van donderdag klopt, komt er weer een sneeuwBOM, als dat bovenop de sneeuw komt die er al ligt.... euh, ligt er straks hier meer sneeuw dan in de alpen tot 500 meter lol
Maaruh ik ga slapen, kunnen jullie de hele nacht raden wie dit geschreven heeft :
En weten we het nog NOOIT MEER ELFSTEDENTOCHT! Dat riep XXX al in 1997 (al 14 jaar 'gelijk' dus!) Neen ook in januari '11 of febr. geen tocht
Truste mense
Dan maar in december '10 | Gewijzigd: 21 december 2010, 21:51 uur, door boeskool
Ja...elke keer wil ie de temp. na 7 a 8 dagen omhoog hebben en uiteindelijk wordt dat steeds uitgesteld en komt er niks van!
Jij hebt duidelijk een stukje discussie gemist.... enne kijk ff wie je quote
Ma ja zachtere lucht is dan wel sterker. en dan doet sneeuw er niets aan toe. hier 2 a 3 cm sneeuw gevallen in week tijd. en nu mooie -10gr