Hier in Workum wordt al vol op geschaatst op diepere wateren.
Vergeet elke keer naar het IJsselmeer te gaan, maar daar is het ijs naar wat ik heb gehoord ook prima.
Nu moet het ijs nog een paar cm aangroeien, maar aangezien de temperatuur niet boven de -3 de laatste paar dagen is uit geweest ga ik er vanuit dat dat wel goed komt.
Nu maar duimen en hopen dat de temperatuur lekker laag blijft voor nog 1.5 week en dan moet DE tocht gewoon worden gereden
ijselmeer zag ik al beelden van werdt volop gereden
en in begin januari kan hert weer kan mag of is dat mogelijk of 1 keer per winter ?
Ja dat mag, maar is volgens mij nog nooit voorgekomen.
Mijn mening is dat als het kan, het ook moet gebeuren. Het zou deze winter zeer bijzonder maken en zo vaak is deze toch niet verreden.
Mijn mening is dat als het kan, het ook moet gebeuren. Het zou deze winter zeer bijzonder maken en zo vaak is deze toch niet verreden.
ik zeg 2 jaar achter elkaar een witte kerst nu
en waar een wil is is een ...... it giet oan
ik , als Belg, duim voor jullie mee!! | Gewijzigd: 21 december 2010, 20:59 uur, door jones
Hier in Workum wordt al vol op geschaatst op diepere wateren.
Vergeet elke keer naar het IJsselmeer te gaan, maar daar is het ijs naar wat ik heb gehoord ook prima.
Nu moet het ijs nog een paar cm aangroeien, maar aangezien de temperatuur niet boven de -3 de laatste paar dagen is uit geweest ga ik er vanuit dat dat wel goed komt.
Nu maar duimen en hopen dat de temperatuur lekker laag blijft voor nog 1.5 week en dan moet DE tocht gewoon worden gereden
Toevallig met iemand uit Workum gesproken vandaag, van Workum naar Hindeloopen (=elfstedenroute) is al te doen en hij heeft ook al geschaatst naar Makkum. Je kan wel 5 kilometer uit de kust schaatsen vanaf Workum naar Makkum daar ligt ook al dikke ijslaag. Onder de brug in Workum is het ijs nu 12 centimeter dik.
ik las vd week iets over die ganzen met dooi etc <klok klepel kweet het>
nu zie ik sinds 2 dagen enorm veel mollebulten die beesten graven zich
een ongeluk allemaal zwarte plekken in de sneeuw iemand idee
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/