En dat verdienen we ook! Want we hebben hooguit een paar cm sneeuw gehad i.t.t. het zuiden, oosten en het westen.
Dus, laat die witte kerst maar komen! ( Moet trouwens wel werken morgen, hahahaha gelukkig is het maar 8 minuten met de auto )
hij zegt idd dooi mega kaart achterhem vorst
Deja vu? Die Iraakse woordvoerder van Saddam: wij zijn sterker en Amerikanen komen Bagdad niet in, op de achtergrond zag je de tanks de stad binnenrijden. | Gewijzigd: 21 december 2010, 20:09 uur, door de MUG
zon had minder explosie dus wordt het kouder etc terug te luisteren op 538
In 2009 al dit bericht:
De Texelse astronoom Kees de Jager heeft verontrustend nieuws over de zon. Hij denkt dat de zon dood is.
De Jager leidt dat af uit het feit dat er al een paar jaar bijna geen explosies op de zon zijn, terwijl dat aantal allang weer had moeten stijgen. Dat gaat namelijk in golven.
Doordat de zonne-explosies uitblijven gaat de temperatuur op aarde omlaag, zegt De Jager. Er zou zelfs een kleine ijstijd aan kunnen komen. Hij heeft geen verklaring voor het verschijnsel.
De Texelse astronoom Kees de Jager heeft verontrustend nieuws over de zon. Hij denkt dat de zon dood is.
De Jager leidt dat af uit het feit dat er al een paar jaar bijna geen explosies op de zon zijn, terwijl dat aantal allang weer had moeten stijgen. Dat gaat namelijk in golven.
Doordat de zonne-explosies uitblijven gaat de temperatuur op aarde omlaag, zegt De Jager. Er zou zelfs een kleine ijstijd aan kunnen komen. Hij heeft geen verklaring voor het verschijnsel.
oei dan loop ik dus achter
Kunnen we dit niet beter stil houden ? Geen Wikileaks svp anders gaan die Chinezen en andere luchtvervuilers weer n iets aan het milieu doen...zoiets Al Gore?
Och ik hoor ze nu al klagen op die campingzender in Hart van Nederland.
' Jaaaa, we wisten ut eg nie, we wisten ut gewoon eg nie! '
Dat wilde ik paar dagen terug ook weten.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Naar negatieve temperaturen dus. Hehe
Het is maar hoe je het bekijkt | Gewijzigd: 21 december 2010, 20:21 uur, door zwoof
Ik moet deze week of donderdag of vrijdag naar het zuiden (eindhoven) op en neer op dezelfde dag het liefst. Zoals het nu lijkt mensen, welke dag is het veiligst qua neerslag enzo? Als de NS nou de laatste tijd goed in het nieuws was liet ik de auto wel links staan, maar de NS geeft me de laatste tijd niet echt de indruk dat ik op tijd op plaats van bestemming kom
Hier ondertussen weer een lekkere -6.2 Vandaag heerlijk koud gebleven mmm, glaasje hete choco of gluhwijn doet veel goeds
verklaar je nader ik weet met de beste wil van de wereld niet wat je bedoelt
Eerste kerstdag naar de Meern vanuit Delft moet wel weten of het verantwoord is?? | Gewijzigd: 21 december 2010, 20:22 uur, door luci
Hopen dat het niet al te gevaarlijk gaat worden door de ijzel.
Zie nou wel, komt allemaal goed
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg