Hihi, zij ook hoor. Maar ze ziet regelmatig een merel in al zijn zwartheid op de sneeuw pronken, etend van de hapjes die ik heb neergelegd. Vandaag kon ze er niet meer tegen dat het gevederde 'hapje' zo onbereikbaar was achter glas. Dus ging ze even ruiken. Maar ze kwam letterlijk van een kouwe kermis thuis
De merel zat haar op veilige hoogte vierkant uit te lachen.....
Nu ligt ze op mijn schoot zodat ik haar gekreukte ego weer glad kan strijken
maar het leukste vind ik toch dat ze dan met van die schuddende pootjes door de sneeuw lopen...
pootje in de sneeuw en omhoog... ff schudden... volgende pootje in de sneeuw snel omhoog en maar weer schudden... en dat met alle pootjes net zo lang tot ze door de hele tuin zijn... zo grappig... voor mij dan want als ze dan via het raam binnenkomen en ik lach ze uit keuren ze me de hele dag geen blik meer waardig.. *zucht* gepikeerde poezen dus...
maar het leukste vind ik toch dat ze dan met van die schuddende pootjes door de sneeuw lopen...
pootje in de sneeuw en omhoog... ff schudden... volgende pootje in de sneeuw snel omhoog en maar weer schudden... en dat met alle pootjes net zo lang tot ze door de hele tuin zijn... zo grappig... voor mij dan want als ze dan via het raam binnenkomen en ik lach ze uit keuren ze me de hele dag geen blik meer waardig.. *zucht* gepikeerde poezen dus...
Bij ons likken ze hun pootjes steeds af. Schijnt dus lekker te zijn als watervoorziening
Vooral leuk was het een paar dagen geleden. Toen onze zwarte kat in de volle sneeuw naar buiten ging. Je raad het al, poes was wit geworden.
Ik heb hapjes voor de vogels aan een lijn hangen. Kan ook bijv met een waslijn. Moeten de katten ook weer meer moeite voor doen.
Met dit weer gebruiken mijn katten voor het eerst in maanden ook weer de bak. Veel te koud buiten. En ook het waterbakje wordt ineens weer leeg... want ja dat sneeuw is veels te koud! | Gewijzigd: 20 december 2010, 23:07 uur, door Gurdie