EDIT; Gaat steeds harder. Wat is dit nou weer? | Gewijzigd: 21 december 2010, 16:02 uur, door Buffell
EDIT; Gaat steeds harder. Wat is dit nou weer?
Levert gewoon nog een centimetertje op deze bui.
Het lijkt ook niet snel op te houden, maar dat hoop ik toch van wel.
Volgens mij wil jij alleen sneeuw buiten de paden om.... 't is ook nooit goed zeg..
Nee, je mag zeggen wat je wilt, ieder z'n mening.. das het mooie van Nederland!
Maar enkele dagen geleden plaatste je dubbel ganger (zelfde naam, zelfde foto) hier allemaal berichten dat hij geen sneeuw kreeg en dan het oploste voor een rivier en dat hij nooit het geluk had... en nu zie ik dat het bij jou sneeuwt en zie ik je alleen maar klagen over vieze stoepjes enzo... frappant toch ?
vanmorgen om kwart voor 5 op de fiets...brrrrrr! helemaal helder en een prachtige volle maan en -9
ik kom om half 7 in de kantine en pot dicht van de mist... om 11 uur trok de mist ineens helemaal weg en was het geweldig mooi buiten!
hele dag mooi helder blauwe lucht gehad en nu trekt er net bij ons langs wat bewolking... hopen dat dat hier nog over trekt en een ietsie pietsie beetje sneeuw op gaat leveren!
volgens jan en buienradar morgen wel veel sneeuw in het noorden! zou hier dan van 10 uur in de morgen tot 4 uur in de middag moeten sneeuwen! ik ben benieuwd!
Maar enkele dagen geleden plaatste je dubbel ganger (zelfde naam, zelfde foto) hier allemaal berichten dat hij geen sneeuw kreeg en dan het oploste voor een rivier en dat hij nooit het geluk had... en nu zie ik dat het bij jou sneeuwt en zie ik je alleen maar klagen over vieze stoepjes enzo... frappant toch ?
neeeeen, goed lezen is de kunst.
GEEN sneeuw, heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd NIET ZOVEEL sneeuw als dat sommige mensen hier riepen. En dat is ook zo. Er werd gerept over 20/25 cm totale sneeuwaccumulatie, het is hier niet boven 14 uitgekomen.
En misschien was ik daar wat té negatief over, maar geen sneeuw heb ik niet gezegd.
En die stoepjes moet men meer met een knipoog lezen, want naar buiten gaan in dit weer doe ik toch graag.
afijn ik heb nog 2 fotos toegevoegd hier staan ze.
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...mp;#entry207662
de temp is -1 graad en het sneeuwt stevig (alweer)