Je kunt het terugluisteren op de site, was vanaf 11.03 uur.
Erg interessant. Zei dat hij al vanaf 10 december een witte kerst voorspelde. Dat hij een meteoroloog was en de woordvoerder van het KNMI niet..... Dat 'de zon is dood' wel erg kort door de bocht is. Dat de voorspellers van een nieuwe kleine ijstijd wel de media halen maar geen echte wetenschappers zijn.... Dat de winter wel erg lijkt op die van 1890 (alleen december heel erg koud, maar in de maanden er na niet meer teruggekomen). etc. etc.
Erg interessant. Zei dat hij al vanaf 10 december een witte kerst voorspelde. Dat hij een meteoroloog was en de woordvoerder van het KNMI niet..... Dat 'de zon is dood' wel erg kort door de bocht is. Dat de voorspellers van een nieuwe kleine ijstijd wel de media halen maar geen echte wetenschappers zijn.... Dat de winter wel erg lijkt op die van 1890 (alleen december heel erg koud, maar in de maanden er na niet meer teruggekomen). etc. etc.
Even een coreectie, hij was degene die voor 60% ging. Hier op o-o 80%
Zwolle-Groningen #NS rijdt niet... #kapottebovenleiding RT @NS_online Advies: omreizen via Leeuwarden of reis uitstellen. 1 minute ago via TweetDeck
Succes, misschien beter via duitsland te reizen?
Bovendien hier ook al eerder dan 10 december
Alle credits zijn voor Jan ! | Gewijzigd: 21 december 2010, 12:30 uur, door zwoof
Succes, misschien beter via duitsland te reizen?
Ja ik heb het net ook gezien... trein en winter is geen goede combinatie. Maar ja, of de auto nu zo'n goed alternatief is?
On topic: temperatuur nu overal weer boven de -10... Ik ben benieuwd hoe koud het in het noorden blijft.
Hagel, wind of donderbui
Overhemd of wintertrui
Bedoel je niet Harry Otten.....
Klopt, ik houd het al een paar jaar in de gaten via www.spaceweather.com en sinds begin dit jaar lijkt iedere keer een stijging van het aantal zonnevlekken op gang te komen, maar deze stijging zet niet door. Op dit moment is de zon ook weer zonder vlekken, terwijl 1-2 weken geleden er een stuk of 5 tegelijk waren, waaronder 2 grote. In zonnevlekmaxima zijn 'spotless days' een zeldzaamheid. | Gewijzigd: 21 december 2010, 12:33 uur, door Hans-F
Het is nooit een strakke lijn, ook de zonneactiviteit gaat met schommelingen, dus ups en downs. Zelf kijk ik altijd op www.poollicht.be