Ik hoop het van niet, maar de temperatuur hier is nu toch al gestegen tot 0°C. | Gewijzigd: 21 december 2010, 11:59 uur, door WimBaens
Maar het zal ooit wel terug gaan kwakkelen in de winters
dit is Zoetermeer Btw
btw dit is zonder de extra 2 Cm van vannacht ik zal vanavond na me werk even meten wat er op die ronde tafel achter in de tuin ligt!
Zover ik kan kijken trekt in het Oosten een geweldig laaghangende bewolking bewolking voorbij, nog nooit zo iets gezien
Mijn zicht is deels beperkt door bomen om mij heen, maar zie wel de zon ...de bewolking ook...die lijkt toe te nemen. Mooi ziet het er in ieder geval wel uit en hoop strax nog ff met de camera er uit te kunnen.
Peet
Maar het zal ooit wel terug gaan kwakkelen in de winters
De laatste tijd hebben we koude winters en warme zomers.
Vroeger hadden we het hele jaar regen.
Dit is wat mij betreft een vooruitgang.
Maarja koude winters zijn wel stukken beter, wat wel opvalt is dat de zomers volgens mij toch droger zijn dan normaal en volgens mij heeft dat alles te maken met alle hierboven genoemde factoren
Weird.
Of heeft dat met de valsnelheid ( scrabble woord! ) te maken ??
Zou het eindelijk na al mijn gezeur moeten sneeuwen, valt er niks uit die bui! WTF is dat toch
morgen krijg je sneeuw
Ik snap ook niet waar het KNMI zijn ijzel vandaan haalt maarja tzal wel aan mij liggen
Ja hoor, het is begonnen. In Oss regent het zachtjes met een temperatuur van -2!!
Geen flauwekul echt regen!!
Geen idee hoe ik Den Helder btw terug moet krijgen in iGoogle... iemand die dat wel weet, stuur me een PM aub
Onweer dagen 2012: 1 !
Hagel, wind of donderbui
Overhemd of wintertrui
Het lijkt er steeds meer op dat het KNMI niet zo van de actualiteit is.
Geen idee hoe ik Den Helder btw terug moet krijgen in iGoogle... iemand die dat wel weet, stuur me een PM aub
Voor vandaag zal er weinig vallen in omgeving a'dam denk ik, zou niet weten waar het vandaan moet komen.