nog steeds 3cm, ken der niet meer van maken.
Nederland zot wel lekker in de koude lucht ben benieuwd in hoeverre de warme lucht daartegen gaat kunnen opboksen ! O ja mensen in NO Nederland als er sneeuw ligt dan hebben jullie 100% zeker witte kerst
Er is een speciaal topic ge-opent om sneeuwhoogtes door te geven om vervuiling van dit topic tegen te gaan.
*Knip Plaatje*
Let's hope so, dit is een beetje deprimerend LOL
*knip plaatje*
Ik kan niet wachten, wil wel eens wat wittigheid hier hebben
Vlgns mij zijn wij ook het enige plekje in Noord-Holland die niets heeft, las gister een opmerking van iemand dat er in Julianadorp nog wat gevallen is, kan iemand dit beamen ? | Gewijzigd: 21 december 2010, 11:46 uur, door Chase-Stormer
Onweer dagen 2012: 1 !
Zal nog wel ff duren in de winter van '63 kam de 11stedentocht pas half januari...Dus dan moet het echt nog een tijdje vriezen...De meeste 11stedentochten zijn pas in januari/februari dus ik denk echt niet dat we daar nu al mee bezig hoeven te zijn. Maar dat zijn wij paar dagen goeie vorst en de tocht der tochten kriebels komen direct hihihihi
Nederland zot wel lekker in de koude lucht ben benieuwd in hoeverre de warme lucht daartegen gaat kunnen opboksen ! O ja mensen in NO Nederland als er sneeuw ligt dan hebben jullie 100% zeker witte kerst
Joepiieee ik krijg zeker witte kerst 2 cm ligt hier en komt nog wat aan.
Ja hoor hier is het ook wit van de sneeuw 3 cm. en zeker een witte kerst.. zoals het er nu voor staat.. maar kan snel veranderen. dat hebben we laatst wel vernomen..
Maar als de wind hier de n.oost hoek heeft zit het snor.
Geluksvogel
dit is Zoetermeer Btw
'De zon is dood'
[/quote]
Dat is weer zo'n overdreven uitspraak, dit jaar zijn er meer dan genoeg zonexplosies geweest, alleen krijgen we niet zo'n groot maximum. Als de zon dood was, was iedereen dood