Dat gaat gevaarlijk worden... Wanneer gaat het neerslaggebied met ijzel (want dat gaat het volgens mij zeker worden met deze temps) arriveren?
Nah, die foto heb ik jaaaaren geleden ook al gezien, die is vast oud!
Hoezo verpesten? Omdat hij een verwachting uitspreekt die je niet aanstaat? Ik lach jullie allemaal uit als hij gelijk krijgt.. Als je het stukje goed leest zie je dat hij het erg onzeker vindt en dat het zomaar helemaal anders kan zijn, en dat is gewoon waar.. Titel van het stukje is wat misleidend.
Lots
Is in giethoorn zeker Maar BW Morgen meende ik een grote toertocht/marhaton op het zuidlaarder meer. ijsdikte 20 cm
Och ja dooien doet het nog niet alles is nog winterwonderland! Zolang dat dik pak wolken de zon wegsteekt en dit pak sneeuw hier nog even standhoudt dan hebben we witte kerst.
Volgens de Noren gaat het hier weer sneeuw de nacht van woensdag op donderdag iemand die dit kan bevestigen?
Ow ja hoe zit het met de koude run van GFS ? Was het deze nacht opnieuw zo eentje ?
Nee hoor, klopt helemaal met de exif data
EXIF IFD0
* Camera Make = NIKON CORPORATION
* Camera Model = NIKON D200
* Picture Orientation = normal (1)
* X-Resolution = 300/1 ===> 300
* Y-Resolution = 300/1 ===> 300
* X/Y-Resolution Unit = inch (2)
* Software / Firmware Version = PictureProject 1.7 W
* Last Modified Date/Time = 2010:12:21 09:09:23
* Original Date/Time = 2010:12:21 08:41:40
* Digitization Date/Time = 2010:12:21 08:41:40
Is ook niet zichtbaar op buienradar ?
Wou ik delen met jullie.
Iemand een verklaring voor deze dunne lange wolken partij langs de oostgrens, zover je kunt kijken.
Wat moeder natuur wel niet kan. Kan iemand vanuit het Oosten dit ook bevestigen !!
Verdomd ! Ik kan me iets herinneren dat er toen in 97 tijdens de toch der tochten de brug niet neem-baar per schaats was en er gekluned moest worden...of er stond een eeeenorme plas water . maar er is hier vast wel iemand die dat nog weet..
volgende streefpunt na de witte kerst... de elfstedentocht!! | Gewijzigd: 21 december 2010, 10:15 uur, door Callie-P
"Ik vraag me af of de mensen
nog wel op een witte kerst zitten te wachten",
zegt Harry Geurts van het weerinstituut.
Voor wie er toch op hoopt: "Het klinkt flauw,
maar na de kerst weten we pas of het een
witte kerst wordt." Officieel is daar sprake van als er op
beide kerstdagen een sneeuwlaag in De Bilt ligt. Na de
kerst gaat het behoorlijk dooien, maar de komende dagen
valt er misschien maar een klein beetje regen.
Vooral die laatste zin slaat nergens op, en dat soort mensen verdienen er ook nog hun brood mee.