KNMI heeft het wel over regen/ijzel vanuit het ZO vannacht en morgen. Gaat de sneeuw dan ook niet weg Jan?
Of gaat dat meevallen?
Lijkt me niet te gaan gebeuren gezien de temps.??
ik denk wel ijzel doordat de temperaturen op hoogte te zacht worden.
Maar aan de grond zal het koud genoeg blijven zodat de sneeuw die er al ligt niet zo snel zal verdwijnen.
Als de kou na kerst doorzet, kan de toch der tochten wel eens een stuk dichterbij komen.
Verder heb ik vanmorgen heel vroeg, het was ijskoud en een lichte nevel, een bijzonder fenomeen meegemaak! Jan had het er gisteravond al over, poolsneeuw. Poolsneeuw geeft lantarnpaalstaren een heel nieuwe disco dimensie, want het is alsof het glittertjes sneeuwt, prachtig! Je voelt speldjes prikken op je huid, beetje onwerkelijk gevoel kreeg ik er van!
Hier in Emmen...op beschutte locatie nog steeds -9 en vriest het dus nog steeds behoorlijk. De dooiaanval, zeker voor het noorden des lands ...moet ik nog zien gebeuren.:-)
Dusss...gewoon witte kerst hier.:P
Peet
Ongelofelijk mooi gezicht hier in Emmen, zie jij de mega lange en dunne wolken strook ook voorbij trekken PEET.
Zover ik kan kijken trekt in het Oosten een geweldig laaghangende bewolking bewolking voorbij, nog nooit zo iets gezien
Jan we willen geen sneeuw. graag alles beneden de grote rivieren houden
Lekker fris hier.. - 12,8gr en zag dat het zomer was in zeeland.. vandaar dat liedje Zomer in zeeland.
7 vette en 7 magere jaren ..... breken aan??
Hoeveelheid sneeuw had hier eigenlijk wel iets meer verwacht maar er komt nog genoeg pas 21 dec. | Gewijzigd: 21 december 2010, 09:58 uur, door Tesse
Lekker fris hier.. - 12,8gr en zag dat het zomer was in zeeland.. vandaar dat liedje Zomer in zeeland.
Wat is dit? Onder het elfstedenbruggetje in Bartlehiem geschaatst?