Wat is het koud zeg!!
Boven alle ramen vol met ijsbloemen (tja enkel glas he)
Wel een mooi witte wereld door de mist van vannacht ziet het er prachtig uit.
Dus wij morgen ook eindelijk sneeuw???
Hoop op een mooi pak
Voor de stookkosten is het niet goed enkel glas. Maar veur de bloemekes op de ramen is t idd pachtig.
Idd, Hier in het westen gaat het morgen even dooien daarna weer lekker
vriezen misschien kunnen wij dan ook eindelijk is schaatsen !
Jan misschien een open sollicitatie naar SBS 6, zijn we ook van dat Ut MOAN af en elke keer die man bijt hond onderwerpen tussen door.
Hopen dat Piet deze winter door het ijs zakt !
Doe maar niet, zijn zoon is een hele goede vriend van mijn broertje, dat zou erg verdrietig zijn
Groeten uut Zaltbommel
De gevoelstemperatuur valt erg mee vergeleken met gisteren. Ik kon zelfs een tijd zonder handschoenen aan. Er waaide me wel een fijne kleffe miezer in het gezicht en het rook vochtig buiten.
Door de sneeuw lopen was nu moeilijker ook dan gisteren. Het was zachter, brijiger.
Misschien dat de forumleden uit Tilburg, Rijen, Breda, Goirle, Kaatsheuvel en Loon op Zand iets anders te melden hebben, maar ik denk zomaar van niet.
De laatste run hier gepost ziet er trouwens best goed uit. Je kunt beter heldere kou hebben dan dat kleffe gemiezer.
't Is een beetje lastig dat de scholen hier in Brabant nog niet gesloten zijn wegens vakantie. Afijn, het leverde vanmorgen wel een leuk sfeerplaatje op. Weinig autoverkeer en weinig fietsers. Wel een lange colonne sjokkende en ploegende ouders met achter zich hun kroost op een slee voorttrekkend. Sneeuw verbroedert/verzustert . Het autoverkeer moest trouwens rekening houden met gladheid door dooiende sneeuw, een heel glibberig laagje.
Om 14.50 start ik met m'n volgende schoolloopje. De lucht is leigrijs en hangt laag. Wie weet wat daar nog uitvalt. Mijn autootje heeft de geest gegeven, dus ik moet sowieso lopen met de jongens. Fietsen is met al die glibberige sneeuwrichels en hopen op de fietspaden bijna niet te doen.
Streekgenoten, laat eens van je horen. En ja Weatherman, jou heb ik al gezien | Gewijzigd: 21 december 2010, 09:20 uur, door Linde
Oke, laten we het dan bij de eerste regel houden. Hopen dat die niet teveel op zijn vader lijkt
Hilvarenbeek 1 á 1.5 cm nieuwe sneeuw. Het was vanochtend wel een stuk minder koud dan gisteravond.
A4 was vanmorgen een drama. Max 50km/u terwijl de matrixborden op een enkel stuk na niet in gebruik waren.
zie mijn bericht hierboven met verwachting voor den haag (westen dus)
Ik ook niet, waar dat hij die onzin vandaan heeft weet ik niet maar dit slaat werkelijk allles, moet wel meer graden dooien al wil dat sneeuwdek van 20 cm weg zijn
http://www.news.com.au/travel/news/bitter-...0-1225974173962
Weatherman is ook niet te missen.....
Wil bij deze gelijk even de complimenten maken voor/naar Weatherman. Vorig jaar raakte mensen nogal eens geïrriteerd op je, gaat dit jaar helemaal goed!