voor ons werkende is het gewoon klote, file rijden, ongelukken, te laat komen , stress etc.
en dan de ouderen onder ons...denken we daar wel eens aan ?
Ik werk daar voor en zal je vertellen die snappen er niets van als er weer 2 of 3 personeelsleden helemaal niet op komen dagen of dat ze 2 uur te laat komen.Dat het eten niet op tijd komt etc
Bovendien is het psychiatrisch ziekenhuis en die hebben kost wat het kost structuur nodig anders gaan ze uit hun bol. | Gewijzigd: 21 december 2010, 09:29 uur, door Marga
Ook Piet Paulusma voorziet een toekomst met extreme winters. "Ik onderschrijf de mening van wetenschappers dat dit allemaal verband houdt met de aanwezigheid van zonnevlekken. Het is allemaal heel bijzonder wat er gebeurt. Zelfs de NASA stort zich op de zonnevlekken. Dat zegt mij al genoeg.â€Â
1 grote CHAOS
Ja. Ow ja eindelijk ook voor het noorden sneeuw morgen Voor het ijs zal het wat minder zijn voor de tocht denk ik
gelukkig ligt er ook al een mooi ijspakket; is alleen maar gegroeid de afgelopen dgn
Gedurende de rest van de week en tijdens het kerstweekeinde (en waarschijnlijk ook daarna!) houdt het winterse weer aan. Donderdag kan er nog neerslag vallen, van vrijdag tot en met zondag zal het meest droog zijn. Verder kan het, afhankelijk van de mate waarin het opklaart, tot plaatselijk matige vorst komen.
@JV
Ook Piet Paulusma voorziet een toekomst met extreme winters. "Ik onderschrijf de mening van wetenschappers dat dit allemaal verband houdt met de aanwezigheid van zonnevlekken. Het is allemaal heel bijzonder wat er gebeurt. Zelfs de NASA stort zich op de zonnevlekken. Dat zegt mij al genoeg.â€Â
1 grote CHAOS
whaha XD
nieuwe ijstijd
je krijgt subsidie als je een vervuilende auto rijd
Marcel
Vandaag 08:13 uur
Zeer koude nacht
Een zeer koude start van deze dinsdag. In Flevoland daalde het kwik naar -16.6 graden! Twente en Hupsel kwamen tot -13.1, Schiphol had een laagste temperatuur van -12.5 graden. Vlak boven de grond vroor het in Marknesse 17.7 graden!
Om 8.00 grote verschillen in temperatuur. Twente: -12.3, Zeeland -1.5 graden. Boven het midden van het land hangt een gebiedje met wat lichte sneeuw. Deze trekt naar het noorden en neemt in activiteit af. | Gewijzigd: 21 december 2010, 08:40 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
nieuwe ijstijd
je krijgt subsidie als je een vervuilende auto rijd
jaaaaa......kan ik eindelijk die grote HUMMER met subsidie kopen ....whoaaaaaa
De aarde warmt op....NOT.....
Was het niet die Piet Paulusma die twee weken geleden ook de kooudtse winter in 100 jaar wegwuifde? Hij waait met alle winden mee die gast, het is zelfs al zo erg dat hij het weer voor Friesland finaal mis heeft een aantal dagen op rij
zal wel niet veel worden alles lost op met zuidewinden naar de koude noord
De eerste dagen is het model redelijk consistent. Regelmatig neerslag
en een iets toenemende windsnelheid. Ook de temperatuur laat een op
vrijwel alle members, stijgende lijn zien. Pas na zaterdag begint de
verdeling van neerslag en temperatuur fors uit elkaar te lopen.
temperatuur van -15 tot +10. Ook in de windsnelheid een forse spreiding
te zien, al vanaf woensdag.
Wat de temperatuur betreft lijkt het er nu op dat alleen het zuiden van
Nederland een tijdlang boven nul uitkomt voor het kerstweekeind. Dus
verwacht ik op veel, zoniet de meeste plaatsen toch een witte kerst.
@KNMI
ja zo zie ik hem ook, en ik moet zeggen, hij verdiend er een aardige boterham mee en dat alleen omdat hij in ik dacht 1995 het weer goed voorspelde voor die 11-steden tocht, hij was toen toch zo'n lokaal weermannetje met een friese grote mond ?
net wat ik al eerder typte zet p,p maar in de zon om af te koelen
Wat een geklaag allemaal over lage temperaturen
Gisteravond 23:00 uur nog -8,9
Vanmorgen om 5:30 uur al -1,3 maar daarvoor hebben we wel weer een centimeter erbij gekregen.
Wel viel er wat uit de lucht wat meer leek op motregen dan sneeuw...
Hopelijk blijft het onder nul vandaag want we gaan lekker met de kids sleeen in het bos!
Goeiemorgen allemaal,
Ik moet zeggen dat het er erg rose uit ziet voor het noorden ! En nou maar hopen dat de kou in het NO blijft !!