Gunt Koning Winter ons nou ook 'ns wat sneeuw?! Er ligt hier nog altijd maar een centimeter of 2... | Gewijzigd: 21 december 2010, 08:06 uur, door Richardus
Gunt Koning Winter ons nou ook 'ns wat sneeuw?! Er ligt hier nog altijd maar een centimeter of 2...
geef mij maar schaatsijs...
ligt hier nu zo's 25 cm en begin t zat te worden
alleen maar kwakkelijs hierzo...
k heb nie voor niets schaatsen gekocht
Marcel
GFS berekent nu amper dooi (max. 0-1°C) en soms wat regen in het (zuid)oosten, in de loop van donderdag en vrijdag kan er weer wat lichte sneeuw vallen met dan temps rond het vriespunt. Met kerst wordt het (tijdelijk?) kouder | Gewijzigd: 21 december 2010, 08:10 uur, door jones
Gunt Koning Winter ons nou ook 'ns wat sneeuw?! Er ligt hier nog altijd maar een centimeter of 2...
Van mij mag je het hebben kost klauwen met geld die pokkensneeuw. Files, aanrijdingen, te laat op het werk, zout is op, breuken bij de mensen stookkosten lopen erg op, nee het is een mooi gezicht maar daar is dan ook alles mee gezegd
nou sneeuw is een goede isolatie hoor
dus geen hoge stookkosten
Ondanks dat ik het wel mooi vind, moet ik je 100% gelijk geven. Zeker als dat nog lang gaat blijven duren en zo ziet het er wel naar uit. De ergste wintermaanden moeten nog gaan komen (januari en februari).
ja slaat de spijker op zijn kop. ja mooi is het, ja gaaf is het om weerberichten etc in de gaten te houden, maar
voor ons werkende is het gewoon klote, file rijden, ongelukken, te laat komen , stress etc.
en dan de ouderen onder ons...denken we daar wel eens aan ?
dus geen hoge stookkosten
Nou ik zit anders in een vrijstaandhuis uit 1932 en behalve de ramen en het dak hebben we totaal geen isolatie hier en met of zonder sneeuw ik zit al ver over de normale 2000m3 heen.Toch staat de verwarming op 20ºC. Sneeuw kan dan isoleren maar dan moet je niet naar buiten gaan want als de deur opengaat zakt de temperatuur in huis toch ook of ben ik nou dom?? Gezien wij 2 honden hebben en wij ook naar ons werk moeten gaat die deur nogal eens open.