Vooruitzichten
Waarschijnlijk in het zuiden en na het weekeind ook elders, invallende dooi vergezeld van sneeuw en regen, met mogelijk ijzel. Daarna kwakkelweer. Onzekere verwachting.
dinsdag 28 december tot en met dinsdag 04 januari
50% kans op overgang naar (vrij) zacht weer metg af en toe regen. 50% kans op min of meer winters weer met een kleine kans op sneeuw. kortom onzeker.
Is dus alweer bijgesteld was gister 70 30. Kans op kou is dus alweer gegroeid. Dat is de Postma doctrine. Google maar ff wat dat inhoudt.heb ik van Jan Versteegt geleerd. Hier ook geen sneeuw en -8
we horen al lang in dat gebied te zitten met sneeuw, maar er valt zo goed als niets?!!!!!!!!
wel ben ik blij dat er weersites zijn die al terugkrabbelen wat betreft de dooi
Inderdaad, alleen zegt Omroep Brabant wat neerslag betreft, kan van alles bij zitten.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
idd, sowieso voor het zuiden kan het een mix uit vanalles bestaan,
midden en VOORAL het noorden houden volgens mij een goeie kans op sneeuw,
MAAR: het zou mij niet overdreven verbazen als er in het zuiden ook gewoon sneeuw naar beneden dwarrelt bij tijd en wijlen
Tis hier nog droog zo te zien, maar zou volgens mij zo wel wat moeten beginnen met sneeuwen.
Temp -6 op 2 hoog.
Word vandaag en morgen overdag gewoon vrieskou als ik knmi mag geloven overdag vandaag en morgen rond -3, nu maar hopen dat wij hier ook weer sneeuw krijgen inplaats van regen zou z zonden zijn.
ps, net paar vlokjes in haarlem gehad niet erg veel dus.
Ik denk dat er hier in Pijnacker bijna 5 cm gevallen is (schatting van wat ik van mn auto heb afgehaald)
Denk dat het daluk in omgeving A'dam/Haarlem ook een zooitje wordt.
Ik denk dat er hier in Pijnacker bijna 5 cm gevallen is (schatting van wat ik van mn auto heb afgehaald)
Denk dat het daluk in omgeving A'dam/Haarlem ook een zooitje wordt.
Wha in haarlem valt het mee, wolk is leeg zoals eerder gemeld, valt zo afentoe een vlokje meer niet, zal geen 1cm halen denk ik zo.
Men vertikt het ook om langzamer te rijden en alleen in Delft binnen een uur al 4 ongevallen op de snelweg
Niet iedereen weet het blijkbaar, maar de snelheid op een matrixbord is een VERPLICHTE max. snelheid. En die is er niet voor niets zo zegt de ANWB
Dan maar of eerder op je werk en op tijd van huis of lekker ander weggebruikers in gevaar brengen
Iedereen die de weg op moet, doe voorzichtig!