Op de o-o sneeuwradar klopt dat toch wel qua tijd http://www.onweer-online.nl/weerkaart/neerslag/171/
Hmm ok, ben gewoon ongeduldig. Duurt me te lang dit...wil weer verder slapen!
land te veroveren.Vooral in het zuiden
is dit met succes,in het noorden blijft
het koud.Dit gaat gepaard met neerslag.
knmi.
-9.1gr Nevel.
Sorry voor de zuiderlingen maar dat klinkt goed! Ik begrijp dat dat komende nacht staat te gebeuren toch? | Gewijzigd: 21 december 2010, 06:12 uur, door marja
Denk morgen in de loop van de dag. een gevaarlijke dagje zo te lezen. met nogal wat verschillende neerslag soorten. maar pers. denk ik dat de temp. ook in het noorden boven 0gr gaat komen.
Dan is net de vraag hoe snel komt de kou er weer in.
Momenteel potdicht van de mist 70 a 100 mtr. kleine wereld en dat op de korste dag van het jaar. en temp. daald weer iets. -9,8gr.
weer een cm of 7 bijgevallen
herlijk nar me werk fietsen....
daar doe ik normaal 30 mins over.. even kijken of ik dat nu ook haal
Goedemorgen,
Gelukkig hier geen sneeuw in Twente om 6.23 , maar wel minus 12 graden. Brrrrr weer zeer koud.
Dooi de komende dagen: ik geloof er geen barst van - het jeukt me overal - en dat betekent gewoon weer strenge vorst. hoop maar dat de auto zo start !!!!!
laat ik ook eens een voorspelling doen (lees verwachting) er komt (wederom) geen sneeuw in friesland. Morgen kijken of ik er ook naast zat.
weer een cm of 7 bijgevallen
herlijk nar me werk fietsen....
daar doe ik normaal 30 mins over.. even kijken of ik dat nu ook haal
ik loog over de 7 cm....
t is bijna het dubbele
Marcel
Vooruitzichten
Waarschijnlijk in het zuiden en na het weekeind ook elders, invallende dooi vergezeld van sneeuw en regen, met mogelijk ijzel. Daarna kwakkelweer. Onzekere verwachting.
dinsdag 28 december tot en met dinsdag 04 januari
50% kans op overgang naar (vrij) zacht weer met af en toe regen. 50% kans op min of meer winters weer met een kleine kans op sneeuw. kortom onzeker.