Toch even snel m'n pjoeter op gestart, op de radar kijken ... dikke pluk ligt voor Haarlem ... 10 minuten hooguit. Dus hier even checken. Maar iedereen op 1 oor. Wat heb ik aan jullie??? Maar gelukkig heb ik Twitter en ja hoor .... veel van jullie worden straks wakker met een nieuwe laag!!!
Ik neem even koffie en wacht er nog even op
Haha, weet je t zeker? Volgens de radar zou t hier nu ook moeten sneeuwen maar nog niks. Duurt 't zo lang voordat 't bij de grond is?
Dat maakt jou gekker dan ik Kijk, da's gezellig en we zitten letterlijk en figuurlijk op één lijn. Dus OK ik blijf er bij want ik zal de eerste zijn toch ... heb jij op twitter gekeken? Berichten klinken goed.
Ja de radar loopt met sneeuw altijd achter dus dat klopt gewoon.
Heb helaas geen koffie hier, maar zoals ik al zei:
Ik hoop niet dat het weer oplost net voor mijn woonplaats net als de vorige keer.
En ik hoop dat het nu snel licht wordt dan zie ik het beter, hahaha.
Enjoy your coffee bij-de-weg.
Ik hoop niet dat het weer oplost net voor mijn woonplaats net als de vorige keer.
En ik hoop dat het nu snel licht wordt dan zie ik het beter, hahaha.
Enjoy your coffee bij-de-weg.
Nou dat lost nu niet op hoor, echt niet. Zitten mooie donkere stukken tussen. Het is hier -8. Al moet ik zeggen dat nu hier al zoveel ligt een extra 5cm niet eens meer opvalt. Dat was zondagochtend ook ... we worden zo verwendt!
Zekers! Koning winter lust er al pap van, zo vroeg.
Sneeuw
Natte sneeuw geeft de radar beter weer dan droge sneeuw. Natte sneeuw bevat veel water dat goed reflecteert. Droge sneeuw bestaat voor het merendeel uit ijskristallen die minder goed worden gereflecteerd. Door de lage valsnelheid van vooral lichte droge sneeuw kan er verschil in afstand zitten tussen de plek waar de radar de sneeuw reflecteert en waar deze de grond bereikt. Daardoor kan het soms, vooral als het ook flink waait, op een bepaalde plaats eerder sneeuwen dan de radar laat zien.
Bron: KNMI
Natte sneeuw geeft de radar beter weer dan droge sneeuw. Natte sneeuw bevat veel water dat goed reflecteert. Droge sneeuw bestaat voor het merendeel uit ijskristallen die minder goed worden gereflecteerd. Door de lage valsnelheid van vooral lichte droge sneeuw kan er verschil in afstand zitten tussen de plek waar de radar de sneeuw reflecteert en waar deze de grond bereikt. Daardoor kan het soms, vooral als het ook flink waait, op een bepaalde plaats eerder sneeuwen dan de radar laat zien.
Duidelijk! Gracias
Precies, dus ... conclusie: dit is hele hele dikke droge trage sneeuw en daar houden we van... want er valt nog steeds niets. Terwijl ik vanuit Amsterdam ook al berichten lees.
Hier ook nog steeds niks
Haha, ja duurt nu wel heel lang. In Lisse sneeuwt het ook al las ik..is om de hoek maar hier nog steeds NIKS
Of het niet weer oplost ik heb er echt een hard hoofd in.
Het zou heel tof zijn als het nu ff lekker hard gaat sneeuwen!
Ja had sowieso dus nog een uur kunnen slapen We vervuilen met ons live verslag wel lichtelijk het forum, maar Jan en alle andere forumleden gaan het ons wel vergeven hoop ik.
land te veroveren.Vooral in het zuiden
is dit met succes,in het noorden blijft
het koud.Dit gaat gepaard met neerslag.
knmi.
-9.1gr Nevel.