On topic: wachtende hier in Dirksland op die vlek die nu boven Belgie hangt. Helaas voor de zeeuwse eilanden slechts de punt van de staart maar hopelijk weer een mooi laagje erbij hier!
Goed om te weten..moet morgen over de A4 naar Rotterdam. Gold daar ook een max van 50 km?
Edit: En is daar niet van afgeweken in tegenstelling tot sommige anderen
mmmmmmmm als der een dooi zou komen zou alles hier binnen een uurtje weg zijn, nu alleen nog wat sneeuw der bij dan is het helemaal goed, en hebben we een super kerst!
Gaan we voor wit....of gaan we voor groen eind deze maand ???
wie durft ???
Doe maar wit, want ik kan de grassprieten van het biljartlaken van mn buurman nog steeds zien
On topic: wachtende hier in Dirksland op die vlek die nu boven Belgie hangt. Helaas voor de zeeuwse eilanden slechts de punt van de staart maar hopelijk weer een mooi laagje erbij hier!
Tja, gisteravond heb ik gereden in een langdurige zware sneeuwbui. Reed ik 50 op de a16, word ik eerst ingehaald door een of andere touringcar en daarna door een vrachtwagen met aanhanger. Geen auto die mij inhaalde, behalve die twee! Zulke dingen begrijp ik nu eenmaal niet!
Ik denk dat we vanaf kerst tot en met het nieuwe jaar geen vorst meer krijgen in het zuidwesten....
Zelfs een opwarming richting de +8 graden zie ik wel zitten deze keer....
Grapje zeker...??? NEE, zoals de modelllen al een tijdje aangeven gaan ze toch voor opwarming richting oudjaar, hoop dat deze vanaf januari weer terug gaat keren....
Kan het ook mis hebben natuurlijk.... is ook maar glazenbol voorspelling...
Maar wie denkt er met mij mee deze keer.....???
wie durft ???
Even een verzachting na kerst zou niet zo erg zijn, voor vogels zou het een adempauze zijn. Die beesten hebben het erg zwaar nu . Als het de kerstdagen maar wit blijft
Ik denk dat we vanaf kerst tot en met het nieuwe jaar geen vorst meer krijgen in het zuidwesten....
Grapje zeker...??? NEE, zoals de modelllen al een tijdje aangeven gaan ze toch voor opwarming richting oudjaar, hoop dat deze vanaf januari weer terug gaat keren....
wie durft ???
Ik ga voor wit!!!
wie durft ???
Ik ga voor bagger en opgevroren troep;)
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg