De Noren geven nu voor Haarlem: 2e kerstdag -5 C daarna Herfst temperaturen.
wetter.com geeft juist na het weekend weer vorstdagen !!!
WIE IEMAND TROUWENS de hellman tussenstand tot nu toe ?
-8,6gr Geweldige ijsaangroei. De kopstukken van de klassieker Oldambtrit zijn al bijeen Alhier. en meende dat er een vaarverbod gelde. Weermannen alhier geloven niet in dooi. Misschien even boven 0 maar brengt geen zoden aan de dijk. want snachts vriest het weer matig.
En laat de sneeuw maar even wegblijven. eerst Oldambtrit dan Noorderrondrit. En als klap op de vuurpijl De Elfsteden.. en hoeze het Noorden Saai.
Niet zo gillen : http://www.knmi.nl/klimatologie/lijsten/hellmann.html
48.2 t/m 19 december.
Ja het is YR.NO die veranderen wel 4 x per dag, lijkt wel op iemand, alleen de korte termijn van de Noren is nog steeds 100% uitgekomen voor Haarlem.
ik weet hem al en het is 48,2
valt best wel tegen, ik dacht dat we al hoger zouden zitten | Gewijzigd: 20 december 2010, 21:27 uur, door dingjan
Heb idd €600,- voor een setje van 4 winterbanden betaald, 4 weken geleden al. Was overigens wel inclusief de lelijke stalen velgen.
Hahahahaha!
Kwil niet vervelend doen maar dat klopt gewoon niet denk ik hoor...
is al de heledag veel kouder dan omstreken..
dat ding zal wel in de sneeuw gevallen zijn ofzo ! | Gewijzigd: 20 december 2010, 21:29 uur, door Zynex
-8,6gr Geweldige ijsaangroei. De kopstukken van de klassieker Oldambtrit zijn al bijeen Alhier. en meende dat er een vaarverbod gelde. Weermannen alhier geloven niet in dooi. Misschien even boven 0 maar brengt geen zoden aan de dijk. want snachts vriest het weer matig.
En laat de sneeuw maar even wegblijven. eerst Oldambtrit dan Noorderrondrit. En als klap op de vuurpijl De Elfsteden.. en hoeze het Noorden Saai.
Wat ik weet is dat de Oldambtrit en de Noorder rondrit niet doorgaan vanwege te slecht ijs. (rtvnoord)
Zout op de straat gooien,daar zouden ze je in de VOC tijd mee aan moeten zien komen.
Wat de afgelopen winter aan zout op straat is gegooid in ons land is al meer volume dan heel de VOC ooit aan vracht heeft vervoerd.
Edit: Waarvoor ik eigenlijk wilde reageren was dat hier met dat windje mijn auto instant weer bevroor terwijl ik aan het krabben was.
Na alle ruiten gedaan te hebben was mijn voorruit al weer matglas *zucht* | Gewijzigd: 20 december 2010, 21:32 uur, door Picobyte
Hirlam vs GFS
Jan, kun jij uitleggen waarom Hirlam sneeuw laat zien morgenochtend voor NH en Zh maar zowel RTL als Journaal beiden geen woord hierover.
Kwil niet vervelend doen maar dat klopt gewoon niet denk ik hoor...
is al de heledag veel kouder dan omstreken..
dat ding zal wel in de sneeuw gevallen zijn ofzo !
uhhhh
dit zijn de officiële gevoels temp van knmi metingen, vreemd dat je dat in twijfel trekt ?