(zo ja het eerste,... waar baseer je alles op, want ik heb het idee dat er geen hout van klopt)
dan stel ik hem nog maar eens: Gerard 112, hoe kom je tot die conclusie ?
Prima toch ?
Zal spannend worden inderdaad. | Gewijzigd: 20 december 2010, 17:37 uur, door Diem
Laatste 2 uurtjes trekt er behoorlijk wat bewolking langs Den Helder, Maar er weigert ook maar iets uit te vallen.
Op dit moment trekt de wind wat aan en komt er meer bewolking deze kant op, hier zit wel een vieze roze / oranje kleur in, dus ik hoop dat er nog iets valt.... Ook al zie ik geen bewolking op de radars.
Onweer dagen 2012: 1 !
huppa weert -13.1 om 17.00 uur en dan staan er mensen in de telegraaf
die ik van zolder haal waarin nederland opwarmt geen kou meer krijgt de komende
jaren beneden de min 10 zeldzaam word vorig jaar ijskoud nu weer uitzondering
of zoals altijd roepn en schreeuwen en dan bijstellen als je vaak wat roept
zit je vast een keer goed ik voorspel voor vanacht geen dooi
Dankje voor de info,.... verder ga ik wel op Jan en Johann af.
ps, pas je profiel even aan.. er staat dat je een vrouw bent van 14... of hebben ze bij jullie mannen namen bij vrouwen ??
die ik van zolder haal waarin nederland opwarmt geen kou meer krijgt de komende
jaren beneden de min 10 zeldzaam word vorig jaar ijskoud nu weer uitzondering
of zoals altijd roepn en schreeuwen en dan bijstellen als je vaak wat roept
zit je vast een keer goed ik voorspel voor vanacht geen dooi
Zijn de punten en komma's en andere leestekens vastgevroren op je pc of notebook?
dat middelste kaartje hb ik gemaakt met de data van jullie. hoe meer data hoe acurater. heb niet meer gekregen dus zo zzou goed moeten zijn. als ik meer data krijg (kan nu ook nog) kan ik hem aanpassen en word ie steeds beter.
Zag het ja ben er klaar voor.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
sterker nog, de betrouwbaarheid van deze run op die termijn is 0.0
ja het is hier zo koud,het gaat er om wat er staat toch ?
neem aan dat je het kan lezen maaar zal me best doen punt .
ook opvallend zijn de zeer grote temperatuursprongen volgens mijn autothermometer, die anders vrij stabiel is en ook vrij nauwkeurig: in heldere gebieden en vlak aan zee is het een graad of 2 onder nul, en rij je zo'n mistbank in keldert het kwik meerdere graden, zo gaf ie net buiten Oostburg -9,5 aan, op een afstand van een paar honderd meter ging de temperatuur een 7-tal graden naar beneden!
hoe komt dit eigenlijk, wat veroorzaakt precies die mist?
Vochtige lucht die over de ijkoude sneeuw strijkt, of door uitstraling kouder wordt, temperatuur komt beneden het douwpunt, wat betekend dat waterdamp in de lucht gaat condenseren, en dan krijg je mist. Omdat het maar een dun laagje is kan de uitstraling van warmte eigenlijk gewoon doorgaan, maar de zon is niet krachtig genoeg om de temperatuur "op peil" te houden, waardoor het onder de mist nog flink koud kan worden.. zoals bij Jan in Zaltbommel (midden op de dag onder de -10.. best wel bijzonder!)
Lots
klopt maar dit zegt dus wel iets over het feit dat we straks niet te maken krijgen met kwakkelweer waarschijnlijk krijgen we te maken met extreme kou of warmte (+5). Maar zoals gezegt...je moet je er niet aan vast binden het is nog (te) ver weg.