Ik heb op chat gezegt dat dit de lijn word wat sneeuw kan verwachten.
In nederland is dat . : Eindhoven naar Makkum.
In belgie : Brugge naar Antwerpen
Ik moest net even 20 minuten lopen naar huis, was wel te doen, al glijden je voeten de hele tijd weg.
zwartsluis kraakhelder -7-1 tien cm boven sn eeuw in laagje mist -11.3
Makkum is vlak bij, dan mag ik ook wel iets toch?
Afgelopen vrijdag 11 uur gedaan om met de trein vanuit Antwerpen naar Groningen te komen. En morgenvroeg is het weer zover, dan moet ik vanuit Groningen naar Antwerpen. Ik lees her en der dat er in het Zuiden weer sneeuw wordt verwacht, gaan dit grote hoeveelheden worden wat weer problemen gaat geven voor het (spoor)verkeer of kan ik morgen zonder zorgen de trein instappen? | Gewijzigd: 20 december 2010, 17:30 uur, door oetwaarvum
Afgelopen vrijdag 11 uur gedaan om met de trein vanuit Antwerpen naar Groningen te komen. En morgenvroeg is het weer zover, dan moet ik vanuit Groningen naar Antwerpen. Ik lees her en der dat er in het Zuiden weer sneeuw wordt verwacht, gaan dit grote hoeveelheden worden wat weer problemen gaat geven voor het (spoor)verkeerd of kan ik morgen zonder zorgen de trein instappen?
dat is 365 dagen per jaar de vraag
Is dat al aangepast ?
En volgens verschillende radio zenders van Brabant verwachten ze hier toch aantal cm sneeuw ?
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
dat is duidelijk makkum, waar ligt makkum, aan de "um" te zien f(v)riesland ?
Afgelopen vrijdag 11 uur gedaan om met de trein vanuit Antwerpen naar Groningen te komen. En morgenvroeg is het weer zover, dan moet ik vanuit Groningen naar Antwerpen. Ik lees her en der dat er in het Zuiden weer sneeuw wordt verwacht, gaan dit grote hoeveelheden worden wat weer problemen gaat geven voor het (spoor)verkeer of kan ik morgen zonder zorgen de trein instappen?
Echt je kunt morgen zonder problemen in de trein stappen, op mijn woord, maar hoe lang je reis duurt, geen mens kan je dat op een briefje geven, maar ik wens je succes.