http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...mp;#entry205945
Welke dag staat er op dit kaartje?
| Gewijzigd: 20 december 2010, 14:31 uur, door Brisk
Mooi plaatje! en voor mijn plaats klopt hij ook nog eens goed! Wijchen/Nijmegen geef jij 19,5, en ik schat het sneeuwdek hier inderdaad op zo'n 20 cm!
Sjonge jonge wat een sneeuw is hier gevallen gister. Het is de hele avond matig blijven sneeuwen hier. En als ik de voorspellingen voor vannacht zie, kan ik hier nog enkele centimeters erbij verwachten.
Ten tweede wil ik jan en de andere voorspellers bedanken voor de zeer goed kloppende verwachtingen! afglopen dagen hebben jullie het weer zeer goed voorspelt een moeilijke situaties.
| Gewijzigd: 20 december 2010, 14:39 uur, door Stealth
Hier in het noorden ligt 5 tot 7CM sneeuw ong, maar meeste is al plat gelopen/gereden, en de ijspret is groot, en veel sneeuw zou dat kunnen verpesten.
Als die stevige vorst door zou blijven zetten hadden we een elfstedentocht
Word dan regen zeker?
-Temp -6.5
-Er hangt een flinterdun wolkendek waar niks uitvalt.
-Zicht is zo`n 400 meter.
(Heb nog niet echt een goede indicatie of de temperatuur stijgt of daalt aangezien m`n weerstation raar aan het doen is.)
Nu maar hopen dat we het onder 0 gaan houden morgen en overmorgen.Heb nu al zin om vanmiddag/avond dit topic weer in de gaten te gaan houden
Dit komt ook elk topic wel 5 keer voorbij.....
Wat hebben mensen toch met die ganzen? Denken sommige dat GFS voor Ganzen Forecast System staat? | Gewijzigd: 20 december 2010, 14:37 uur, door Brisk
In Pijnacker ook. Lijkt wel een internationale vluchtroute voor ganzen. Richting ZW vooral. Wat betekent dat ?
@Wappy > ik zie nog niks in Haarlem. Buitje zal wel uiteen spatten als het land bereikt.
Bij het knmi waarschuwen ze voor mist vanavond en het word hier in twente Enschede -15
bestaat er dan een kans op uitsneeuwende mist ?
Kan wel maar ik denk dat er te weinig wind staat
Wat hebben mensen toch met die ganzen? Denken sommige dat GFS voor Ganzen Forecast System staat?
ROFL, die vind ik wel geniaal.
Maar dieren voelen het weer wel aan, dus zal daar wel mee te maken hebben. Alleen ze nemen het wel waar, maar weten niet wat ze er mee moeten.
Afgelopen donderdag ook, onze hond ontzettend onrustig, dus ik denk nu vallen we in de prijzen met de sneeuw(ik zelf ook ongedurig). Vielen ook in de prijzen, beest keuken ondergescheten. Dus tsja als je niet weet wat je er mee moet, is het ook niet het vermelden waard
@Wappy > ik zie nog niks in Haarlem. Buitje zal wel uiteen spatten als het land bereikt.
een open vijver ofzo