Doe mij maar bulten sneeuw in Friesland. Maar dat zit er volgens mij niet in, dus dan maar een Elfstedentocht!
Ha,Ha, niet om je te sarren, maar de lucht wordt hier zelfs blauw met een aarzelend zonnetje. Ik weet niet waar jij zit, maar ik zit in Enschede noord.
( Castricum limmen egmond etc )
volgens anderen niet, als er zon grote verschillen zijn is het moeilijk om het kaartje te maken. dit is van de waarnemingen die ze me gegeven hebben dan ga ik er ook vanuit dat het zo is he
Nou als ik thuis ben ga ik voor jou een meetlintje het gras in steken !
- boven de lijn Hengelo - Almere (uitzondering kust) krijgt men zo goed als zeker een witte kerst (waar er sneeuw ligt tenminste)
- ten zuiden van die lijn is de periode tussen dinsdag en woensdag dé periode waar het sneeuwdek zich moet door handhaven; als dat gebeurt (want in de loop van woensdag wordt het opnieuw kouder), is ook daar een witte kerst mogelijk | Gewijzigd: 20 december 2010, 13:50 uur, door jones
En ja wat mij ook opvalt voor onze regio (ZW) is dat als er sneeuw valt dit alleen s'avonds het geval is, en bijna niet overdag...
t'zal wel aan onze regio liggen....hahahahaha
Ben zeer benieuwd hoe het front boven Engeland zich gaat ontwikkelen, hopelijk haakt deze in op de noordelijke stroming, dus over noord Nederland
Een ding is de afgelopen periode duidelijk geworden: Het KNMI zit er te vaak naast!!
Gek genoeg hebben ze vandaag in het Zuid Westen ook al alle snelheidsborden op 50 gezet :S
Vanochtend was er nog niets aan de hand. Ik snap er niets van.
Oefenen voor ijzelparadijs
Hahahah snap ik Enschede oost stockhorst das niet zover van elkaar dus haha mischien erg plaatselijk