Hier in Westdorpe (midden van Zeeuws-Vlaanderen) ligt 30 cm.
Kleurse!!!
FireGerrie
ps, wel binnen de lijntjes he
Hier in Sint jansteen ook 29 cm, toch vreemd dat de stem kopt met meeste sneeuw in wilhelminadorp met een schamele 25 cm. Tijd voor een rectificatie vind je niet?
Mja, veel draaing zit er toch niet op vind ik zenne...komt ideaal onze richting uit...zoals in het visueel beeld van Jan zal de sneeuw ons pas rond de avond/nacht bereiken...maar hier spreekt men eerst sneeuw dan overgang naar regen wat denken jullie ???
*EDIT
En over welke hoeveelheid spreken we dan ? 1-5 cm ??
Voor West-Vlaanderen(Belgie) | Gewijzigd: 20 december 2010, 12:59 uur, door RobBelg30
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
het lijkt mij te koud buienradar geeft in midden van het land
-10.4 op 12.10 ??
erg koud voor regen lijkt me toch
-10.4 op 12.10 ??
erg koud voor regen lijkt me toch
12,20 zelfs met 10.9 strenge vorst in dichte mist belooft wat voor
vanacht of zal het opwarmen met nadering van de sneeuw
gaat richting de plus in harlingen
weet je of er al gekeken word op de elfstedenroute
hier in overijssel kijken ze voor een toertocht as donderdag
die moet ook aan 16 cm ijs zitten grote meren hier ligt al 20 cm ???
Hoop dat er flinke sneeuwval zal zijn op beide dagen, en dat niet de tot nu toe aangegeven +8 graden de uitkomst zal gaan worden, want na jaren lang wachten verdient europa toch ook wel eens een echte witte kerst met sneeuw en alles wat erbij hoort.
Ook rond de jaarwisseling ziet het er allemaal weer erg groen en somber uit, maar goed dat is nogsteeds langetermijn glazenbol kijken, en daar kunnen we tot op heden nog niet veel over zeggen..
Dat GFS nu warmer aangeeft wil nog niet zeggen dat het ook warmer gaat worden de komende dagen, de siberische kou zit er volgens mij voorlopig nog wel even in, en na de jaarwisseling gaat ook GFS opnieuw voor zeer koud winterweer...
Over de situatie voor vanavond is nog redelijke onduidelijkheid.... valt er sneeuw ??? zo, ja waar ??? en hoeveelheden zijn echter niet precies te noemen...
Kortom weer een spannende tijd om de strijd van warme en koude lucht weer goed bij te gaan houden....
We wachten dus maar weer af van wat er allemaal komen gaat...
Hoop natuurlijk op ontzettend veel sneeuw en kou..... al spreken sommige berichten dit tot nu toe soms tegen...