Ja laten we dat dan maar hopen. Zal eens naar de ijs dikte gaan kijken ....
Oh dan zal die van Workum ook wel open gaan
Gisteravond was ' ie dicht, snap er niks van. Koudum, Kimswerd overal was de ijsbaan open.
En Harlingen is volgens mij altijd wat later.
Ik zit hier eindelijk eens goed wat sneeuw betreft! Ik begrijp dat dinsdag en woensdag/donderdag vooral in het zuiden regen en ijzel kan voorkomen....en dat het hier blijft sneeuwen!!
Klopt he?
Nu weer -2.4, dus ik kijk gewoon maar niet meer naar me weerstation ( tot de zon weg is )
In schaduw is het nogsteeds -5,6c maar over half uurtje ofzo zal dat ook veranderen dan krijgt i de volle zon.
Gisteravond was ' ie dicht, snap er niks van. Koudum, Kimswerd overal was de ijsbaan open.
En Harlingen is volgens mij altijd wat later.
Als het zo op blijft warmen vandaag gaat ie vanmiddag ook weer dicht.
Het is nu al -1,0.
Nee mijn weerstation dan. Vorige week aangeschaft bij Kruidvat en hij gaf de hele week al zon en af en toe bewolking aan. Maar de temperatuur doet ie goed, dus was er toch wel blij mee.
En nu, nu schijnt de zon en .... verwacht ie vandaag en morgen sneeuw! Voor het eerst vlokjes op het scherm. Wat maar aangeeft dat ... je niet die van het kruidvat moet kopen hahha.
Klopt en daarom ga ik ook geen foto's maken, ben in een truitje en een vest naar afspraak geweest vanmorgen. Dat was wel een beetje fris
Tiisdei en fierder: Tiisdei begjint mei sinne, mar letter berint de loft en kin der snie falle. Fan woansdei ôf teiwaar. It kin dan reine mei grutte kâns op izel. Tongersdei wurdt it +3 graden.
Dinsdag en verder: Dinsdag begint met zon maar later bewolking en er kan sneeuw vallen.
Vanaf woensdag dooi. Het kan regenen en er is grote kans op ijzel. Donderdag wordt het +3.
Wat zijn de verwachtingen qua hoeveelheden?
Als ik de gegevens erbij pak dan moet ik hier in Zaltbommel ongeveer 5 centimeter krijgen vannacht
Wat zijn de verwachtingen qua hoeveelheden?
Johan Verschuren verwacht 4 - 8 cm op omroep brabant.nl
ik was te gretig | Gewijzigd: 20 december 2010, 12:04 uur, door Maurice Vroegrijk
Tiisdei en fierder: Tiisdei begjint mei sinne, mar letter berint de loft en kin der snie falle. Fan woansdei ôf teiwaar. It kin dan reine mei grutte kâns op izel. Tongersdei wurdt it +3 graden.
Dinsdag en verder: Dinsdag begint met zon maar later bewolking en er kan sneeuw vallen.
Vanaf woensdag dooi. Het kan regenen en er is grote kans op ijzel. Donderdag wordt het +3.
Zijn we mooi klaar mee Maar goed Piet heeft er vaker naast gezeten.....dus afwachten maar.