Wat is er dan precies aangepast?
Heb je beginpost gister gelezen. Weet zo niet meer exact wat er stond. Misschien handig als de update er in een ander kleurtje onder komt te staan. Dan hebben lezers een goed beel ervan.
Maar wie ben ik?
Heb je beginpost gister gelezen. Weet zo niet meer exact wat er stond. Misschien handig als de update er in een ander kleurtje onder komt te staan. Dan hebben lezers een goed beel ervan.
Maar wie ben ik?
Ik vroeg me dat ook al af eigenlijk !!
Nou de witte spikkels die hier op de grond gevallen zijn, zijn weer foetsie
Zeg Noordelingen, we moeten echt iets gaan ondernemen hoor
Ja ik heb hier mijn sneeuwmagneet al aangezwengeld
Maar wie ben ik?
Heb alleen dinsdag toegevoegd, voor de rest is het hetzelfde gebleven. Vond het wel even netjes om het te melden
Ik mag hier eerst nog wat matige sneeuwval verwachten deze nacht Daarna nog even ijzel en dan wat lichte regen gezellig ! Veel hoge Temperaturen stonden er nou niet bepaald op de run en de koude lijkt gewoon rustig terug te keren rond kerst
Deze run is zowat kopie van 18U en 00U ... wie weet komt hij nog echt uit zou me niet verwonderen dat ik hier gewoon witte kerst ga hebben en dan een dikke koude inval
Temp. 2 hoog: -3,8
Temp. gadget Apeldoorn op de pc: -6
Mijn gevoel zegt in ieder geval dat het koud is buiten
Ik hoop dat de kaarten van 00Z zich wel blijven herhalen, anders hebben we na kerst alsnog dooi, zoals het europese model ook aangeeft en nu dus ook de 06z run van het GFS.
Kortom met een goede 00Z run zijn we er nog lang niet. | Gewijzigd: 20 december 2010, 11:35 uur, door Maarten Dings
Haha, idd weer tot de lijn Amsterdam.... lets hope dat ie wat hoger uitvalt of aan groeit
Onweer dagen 2012: 1 !
Ik zie een site, waar ik 0 waarde aan zou hechten
In fryslan krijgen we een elfstedentocht als de sneeuw maar weg blijft.. Het lijkt net of moeder natuur graag een handje helpt hehe.. in heel Nederland een pak sneeuw behalve in Friesland whehe