Haha! Mooie foto. Ik had mn auto gisteren al redelijk schoon gemaakt. Kun je je woonplaats in je profiel zetten ?
- sneeuwkaart -
Zal uiteraard nog aangepast worden als alle officiele meldingen daar binnen zijn
Dit lijkt mij eerder de hoeveelheid sneeuw die er de afgelopen 24 uur is bijgevallen, voor totalen klopt het van geen kant.
Heerhugowaard weer 10 cm, afgelopen nacht is met een buitje er weer 2 cm bijgevallen
allereerst hartelijk bedankt voor de accurate info over het weer haha beter op te vertrouwen dan het KNMI maar goed dit weekend in de ardennen verbleven met heel de familie (zown 25man) heerlijk sneeuwpak wat bijna de hele dag aangevuld werd.
maximale temp van -4 en minimaal -10 ik heb het sneeuwdek niet gemeten maar ik gok op zown 50 a 60 cm in de plaats Saint-Hubert, gelukkig waren wij voor bereid en had ik alles voor me auto mee genomen zoals sneeuwkettingen ed, sneeuwkettingen gelukkig (net) niet nodig gehad maar de sneeuwschep zeker wel! helaas waren niet al me familie leden zo slim en staat er nu nog 1 gezin bij Luik omdat de accu het heeft begeven,
om een idee van de omstandigheden te geven op de bergen en snelwegen waar ondanks de vele sneeuwschuivers die in cologne voor ons reden en die we hebben gezien het nog zeer erbarmelijk was (max 60 kmh) hebben we er heen 8uur over gedaan en terug 6,5 (terwijl het een rit is van ongeveer 3 tot 3.5 uur)
Vrijwel overal kun je op het ijs staan zonder gekraak.
Hier een fototje vanuit me raam, kinderen schaatsend op de vijver, komen soms ook ouders met kinderen langs lopen om op het ijs te gaan enz.
| Gewijzigd: 20 december 2010, 10:50 uur, door joshoon
????
Hij is toch kouder geworden.
Niet meer dan max 3 dagen vooruit kijken op dit moment met pluimen. | Gewijzigd: 20 december 2010, 10:52 uur, door Brisk
Edit Marga: Geen plaatjes quoten!
[/url]
Zal uiteraard nog aangepast worden als alle officiele meldingen daar binnen zijn
Mooi he ? De elfstedenroute heeft de minste sneeuw gehad, zou Thialf hier een bedoeling mee hebben ...................?? | Gewijzigd: 20 december 2010, 11:27 uur, door Marga
Ik vind het geen slechte pluim, hij is in ieder geval beter dan zijn voorganger. Dooi valt behoorlijk mee. Wellicht 1 a 2 graadjes. Misschien dat het zelf bij de volgende pluim bij nul blijft. Na kerst wel meer dooi, maar dat noemen we dan weer: "Dat is veel te ver weg!"
1 ~ 2 graden voor het oosten misschien maar in het westen is het altijd weer snel 4~5 graden..
en dan kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen .
Duimen dan maar... !
en dan kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen .
Duimen dan maar... !
Ja idd, maarja morgen kan het weer anders zijn, zoniet ga ik bbqen | Gewijzigd: 20 december 2010, 10:58 uur, door wappy
GFS geeft in de run van 00z bijna geen dooi aan voor het zuiden, een enkele graad op donderdag We zullen zien wat de volgende run brengt, die op dit moment binnen loopt.
Nou kijk dat bedoel ik. Gaat de goede kant op!
Wat komt er op ons af ? Dat bommetje heeft de neiging om richting NW-Belgie te trekken als ik het juist heb,al kan ik me (en dat hoop ik)niet van de gedachte doen dat er voordien al (vroeger dus) in het gebied ervoor (cirkel) niks meer activeerd iemand een idee ??
Dat bommetje draait zo Engeland in.