Dat niet alleen dat is met alle weersomstandigheden zo die zij daar vastlegen.. het is gewoon kolder. ik heb niks met De Bilt weersverschillen worden steeds groter op relatief korte afstand.
Wij hadden vorig jaar op de valreep een witte kerst.. maar er waren op delen waar geen sneeuw lag.
Dus leg ik het voormij zelf vast witte kerst ed.
-7,2gr niet zo koud als de voorspellingen. de zon piept er een beetje doorheen, en verder nog geen verwachting gezien. dus ga eerst de kaarten even bijlangs. of we grasmaaien kunnen met kerst..
hahaha, hier schijnt de zon nog.
Zodra het land raakt brokkeld i af jammer genoeg. | Gewijzigd: 20 december 2010, 09:48 uur, door wappy
Met tem van -15! De aankomende pluim word stukken en stukken beter et maar op
Zodra het land raakt brokkeld i af jammer genoeg.
Hier nu de zon én sneeuw(vlokjes) ... goed kijken dat wel
1keer is genoeg hoor, 3keer is beetje teveel van het goeie.
Toevoeging Marga: De crew doet zijn best om de discussie zo netjes mogelijk te houden. Dus dubbelpost worden ook verwijderd. Het geeft ons alleen meer werk, als iedereen er ook nog eens commentaar op gaat leveren! | Gewijzigd: 20 december 2010, 09:59 uur, door Marga
Echt hoor, we missen nog bergen maar nederland kan zo door voor wintersportland ... zonnetje, terrasje, schnapsje erbij
De kans is in elk geval stuk groter als ik zie wat er allemaal berekend wordt. Hoe slechter de pluim, hoe groter ook de kans dat ie weer beter wordt zullen we maar zeggen
Hoe staat het trouwens met het sneeuwhoogte kaartje? Ben benieuwd waar en hoeveel is bijgevallen gister.
Hoe staat het trouwens met het sneeuwhoogte kaartje? Ben benieuwd waar en hoeveel is bijgevallen gister.
Idd ben ik ook benieuwd naar haha
Nu maar duimen dat die pluim nog een beetje wil gaan zakken met het toch wel aardige sneeuwdekje op de grond
Vanmorgen in Den Dolder -9,5 om 7u.. Nu in Amsterdam en met -6,5 (west) al aardig aan het opwarmen in het zonnetje.