Lees net op Teletekst, dat het NK schaatsen op natuurijs waarschijnlijk woensdag verreden wordt in Overijssel.
Toch maar goed, dat er ook in Overijssel weinig sneeuw gevallen is de laatste dagen.
Nu maar hopen dat de dooi woensdag nog niet ingetreden is.
Scandinavisch Hoog dat zich gaat vormen rond kerst ?
Wie weet wat het wordt. Ben benieuwd wie de strijd om Groenland gaat winnen! Volgens de runs vorige week dacht ik zou het nu al moeten verslagen zijn maar het is daar nog steeds aan het kamperen boven Groenland! Blijkbaar volgende week opnieuw een heus gevecht om Groenland met volgens GFS de lage druk als winnaar, met gevolg dat het hoog komt afdalen naar ons.
kdoe eerst nederland, morgen messchien belgie. in belgie zitten minder mensen op dit forum valt me op | Gewijzigd: 20 december 2010, 00:26 uur, door df310
Dromen over sneeuwvlokken en sneeuwpret winter geeft zich niet zomaar over komende dagen!
Tis hier wel redelijk koud buiten! -4°C volgens men weer app @ ipod. Zal wel ongeveer kloppen! Morgen frisse dag maar wel zonnige! Maandagnacht mag ik weer een verse lading sneeuw verwachten volgens GFS
Daarna lichte dooi in hoeverre die gaat doorzetten
SLaapwel iedereen dreaming of a white Christmas