Delft 19 a 20cm
Leidschenveen (gem.Den Haag) woont mijn zus
27cm
| Gewijzigd: 19 december 2010, 23:19 uur, door luci
Mensen iedereen is plots zo negatief kleine verschuiving komende dagen = drastisch verschil!
Ik weet nog niet goed of de dooi vooral dan in Nederland zal gaan doorzetten. Ik hoop zowaar dat de dooi mooi in Frankrijk blijft en zelfs België niet gaat raken maar voor het zuiden van België ziet het er alvast niet goed uit.
We hebben al een record en sneeuw en ik ben zeker dat de "dooi" nog meer zal brengen! Zeker tijdens het intreden van de dooi zou het wel eens heftig kunnen worden.
Niet al te negatief winter vorig jaar was pas nu pas net begonnen! Nu zitten we al van ongeveer eind November in de sneeuw en de koude met uitzondering van een paar dagen. Ben al tevreden met wat we gehad hebben maar wil natuurlijk ook die dooi niet maar het is natuurlijk nog altijd BENELUX en niet Canada hé
Vandaag droog gehad. Afgelopen nacht door de sneeuw naar huis gefietst, was erg leuk! Vanmorgen moest ik de auto sneeuwvrij maken. Ben er bijna een half uur mee bezig geweest. Dit is niet omdat ik een heel grote auto heb maar wel omdat er ruim 20 centimeter sneeuw op lag sinds vrijdagmorgen en moest daarna nog krabben ook.
Ben benieuwd naar verdere ontwikkelingen. De meeste weesrinstanties zijn het redelijk met elkaar eens t/m woensdag 00.00. Morgen droog, morgen op dinsdagnacht sneeuw. Woensdag ijzel? Staat al wel enkele dagen op de kaarten en in de pluim. Daarna is volgens mij niemand het meer met elkaar eens wat het wordt. Als het aan het KNMI ligt dooi maar RdW zag ik eerder in dit topic een meer winters scenario schetsen. Het wordt dus opnieuw een spannende week. Ik heb lekker tentamens dus ik hoop dat het allemaal lukt (met reizen dan )
Jullie in het zuiden hebben een mooie portie gehad vandaag! Ik heb nog nooit op zo grote schaal zoveel sneeuw gezien. Vorig jaar winter lag hier hooguit 10-15 cm, nu zitten we al op 20 en daar komt zeker nog wel wat bij en dan is dat in een groot deel van NL zo. Ik ben erg benieuwd!
wordt het gevaarlijk weer of ..... wordt het weer gevaarlijk ?