Dat zijn baggerkaarten van hirlam, run aan het binnenlopen bij mij
:
Toch mooi als jij die kaartjes plaatst, scheelt mij weer 89 euri
Vannacht 00:00 t/m 03:00 helder weer in NL | Gewijzigd: 19 december 2010, 22:32 uur, door Brisk
Zag net een post voorbij komen met alleen maar de Wadden, nu is ook noorden en het westen te zien dat de kans op sneeuwbuien zijn
voorlopig geen sneeuw voor de grootste delen van friesland en groningen als ik de hirlam mag geloven alleen de wadden een beetje ...
Blijft inderdaad keurig op de waddenzee "hangen"....Wel vreemd dat het buien continue blijven "steken"of om Friesland heendraaien
Ik ben vanmiddag rond 13.15 uur vertrokken, toen lagen de hoofdwegen er nog behoorlijk bij.
Rond 14.30 uur begon het te sneeuwen.
Het is pas rond 20.00 uur gestopt.
Eerst lichte sneeuwval, vervolgens langere tijd matige sneeuwval.
Ik denk dat er toch wel een centimeter of 5 a 10 is gevallen.
Foto vanmiddag:
Foto vanavond:
Oh dat. En dat noem je bagger? Vreemde vogel ben je
Wel verwarrend de laatste tijd. De pluimen springen alle kanten op. Wat vanmorgen nog was, kan nu weer anders zijn. Ben dan ook benieuwd in hoever het horrorscenario voor de aankomende dooi gaat doen morgen. Vandaag was het beeld niet best voor komende dagen.
Ik ben vanmiddag rond 13.15 uur vertrokken, toen lagen de hoofdwegen er nog behoorlijk bij.
zie geen banden sporen? wel een smalle oprit voor je auto
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Foto vanmiddag:
Foto vanavond:
Dat is lekker thuiskomen zo! Top.
Wel verwarrend de laatste tijd. De pluimen springen alle kanten op. Wat vanmorgen nog was, kan nu weer anders zijn. Ben dan ook benieuwd in hoever het horrorscenario voor de aankomende dooi gaat doen morgen. Vandaag was het beeld niet best voor komende dagen.
Hij bedoelde de kwaliteit van de HiRLAM kaarten die eerder gelinkt werden.