Lijkt me niet nodig als iemand anders me voor is.
Ik heb ook niet gezegd dat het mijn verdienste is he. | Gewijzigd: 19 december 2010, 22:13 uur, door Dennis Etten
Als iemand het gezegde:"de uitzondering, bevestigd de regel", dan ben jij het wel;) Hoezo nuchtere Fries?
Zal best! Maar ik zeg toch, we wachten wel af hoe het komende week gaat lopen!
Kijk, wij hebben tot nu toe nog niet veel hebben kunnen lachen in friesland om sneeuw of schaatsen! Want beide hebben we nog niet echt kunnen doen, dus eigenlijk is deze winter tot nu toe echte klote!
Daarom hoop ik gewoon dat het doorzet en dat we niet overgaan om warmer weer..
frappant is ook dat het in de (zuidelijke) Ardennen regent en dooit, doch dit lijkt me tijdelijk te zijn...
Misschien kunnen jullie me daarbij helpen? Enig idee wat dit aangeeft? Ik dacht zelf aan sneeuw
verlichting van de stad tegen het wolkendek.
Kijk, wij hebben tot nu toe nog niet veel hebben kunnen lachen in friesland om sneeuw of schaatsen! Want beide hebben we nog niet echt kunnen doen, dus eigenlijk is deze winter tot nu toe echte klote!
Daarom hoop ik gewoon dat het doorzet en dat we niet overgaan om warmer weer..
Nee heb je gelijk in, dit is inderdaad veel vervelender dan +3 graden en regen.
Maar goed ieder zijn ding, zolang het maar niet boven nul komt vind ik het heerlijk.
In ieder geval terug naar het weer;)
Nope dat is t niet. Ik heb t hier ook, schreef het een paar pagina's terug. Tis hier oranje in de lucht. En dat zijn geen kassen of bedrijven. Het is echt de lucht zelf. Ik zou zeggen sneeuwlucht, maar dat kan niet.
Misschien kunnen jullie me daarbij helpen? Enig idee wat dit aangeeft? Ik dacht zelf aan sneeuw
Hoi Weermannetje,
Hier een site die je vragen grotendeels denk ik beantwoord.
Sukses,
voorlopig geen sneeuw voor de grootste delen van friesland en groningen als ik de hirlam mag geloven alleen de wadden een beetje ...
Het is wel de verlichting van een nabijgelegen stad/dorp. Doordat het zoveel gesneeuwd heeft weerkaatst het licht nog meer dan normaal, als er geen sneeuw ligt.
Vanmorgen dacht ik nog: Ha, dat gaat meevallen in 't zuiden. Misgedacht. Want ik moest ook nog naar het zuidwesten (Dordrecht). Met de trein. Maar die reed niet naar Dordt. Dus met de bus. Eindelijk in Dordt wilde ik overstappen op de Arrivaboemel naar Geldermalsen (uitstappen in Sliedrecht).... Reed ie niet
Ben gelukkig opghaald, en ook weer thuisgebracht. Kwamen we even vast te zitten.... op knooppunt Hooi... eh, ik bedoel STROOIpolder. Dat was knus rijden hoor. Voor ons een strooiwagen, ACHTER ons een sneeuwschuiver! Ik zou de volgorde anders gedaan hebben, maar ja...
In Sliedrecht lag al een dik pak sneeuw, eenmaal thuisgekomen in mijn eigen durp was er daar flink wat bijgevallen. Het zuiden heeft dus tuch goed gescoord vandaag.
De weerdienst(en) spreken van zelfs een doorkomend zonnetje morgen. Prachtig. Dan trek ik met mijn twee kleine bengels het bos in, met een extraatje voor de diertjes daar.
Groetjes m'n mede-sneeuwengeltjes, en welterusten voor straks.
Hier een site die je vragen grotendeels denk ik beantwoord.
Sukses,
Oeps, was de site vergeten toe te voegen...
http://www.iselinge.nl/scholenplein/weer/w...schijnselen.htm