Hier is in 24u tijd zeker 20 cm gevallen, waarvan vandaag alleen al minimaal 10, en het gaat maar door.
Hond is heeeeel groot en normaal gesproken wit.
In de sneeuw echter lijkt hij meer beige.......
Honden krijgen met die sneeuw wel ijsklonten tussen hun tenen.
Bij thuiskomst verwijderen of hond schoentjes aantrekken. | Gewijzigd: 19 december 2010, 21:36 uur, door MariekeBreda
Overigens wat is het koud, de hele dag al, maar wel lekker(bier is ook beter vanuit buiten;))
Je hebt het over een bepaald persoon die we hier niet gaan noemen?
| Gewijzigd: 19 december 2010, 21:35 uur, door marja
Ik neem aan dat dit het gebied is dat bij de noodweercentrale in de film staat morgenavond?
Daarnaast gaat het overdag 1-2 graden dooien. En daarbij, neerslag op woensdag gewoon regen?
Aan de andere kant:
er ligt erg veel sneeuw dus die is niet zomaar verdwenen. Witte kerst? mwa weet het nog niet zo.
Met geen vorst meer in de nachten sterft de sneeuw een langzame dood. En dat is mssn wel erger dan in een keer weg. | Gewijzigd: 19 december 2010, 21:40 uur, door Maarten Dings
Ook al in de gaten gehouden...beetje zoals gisteren avond al denk ik dat de stroming anders zal uitdraaien...dacht ook al meteen aan een senario als vandaag...
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
denk zelf dat deze zwolle kan gaan halen
Morgen weer werken..... ben benieuwd, of de treinen rijden !!
De Noren gaan nog steeds voor fikse dooi vanaf de Kerst tot 8 graden....
Het wordt in ieder geval spannend, ben nieuwsgierig naar de nieuwe pluim van 22.00 uur.
Ik denk het wel, maar doet er niet toe wie het is, van mijn part Piet P. Maar waarom je zo'n conclusie nu al zou trekken?
Dat is hetzelfde om achteraf een weeralarm af te geven in mijn ogen.
Hond is heeeeel groot en normaal gesproken wit.
In de sneeuw echter lijkt hij meer beige.......
Honden krijgen met die sneeuw wel ijsklonten tussen hun tenen.
Bij thuiskomst verwijderen of hond schoentjes aantrekken.
gwn op dat bericht op reply drukken
*Edit : Regio Brest : de regen is daar al aangekomen...van sneeuw geen sprake daar... | Gewijzigd: 19 december 2010, 21:44 uur, door RobBelg30
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg