Ja zo te zien komt er toch nog wat in onze richting , maar zal hier wel niet zo hard gaan sneeuwen als in het zuiden. | Gewijzigd: 19 december 2010, 18:51 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Ha die Jan, hoe is het daar in Bommel??? Echt ongeloofelijk dit, 't tikt maar aan! Ik verwacht trouwens wel van jouw witte plaatjes met de brug bij bommel op de achtergrond!
Ik druk me eigenlijk verkeerd uit...het staartje dat we enkele uren geleden besproken hebben...je melde nog dat we het in het oog moesten houden...wel het is de moeite...
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Toch nog iemand die met ons mee leeft... (al weet ik niet of 't gemeend is )
Jaaa! Nacht van Leeuwarden..
Hey musselkanaalder, je sneeuwcam laat de laatste dagen maar weinig sneeuw zien, werkt hij nog wel:P
Ja snapte al niet waar die sneeuw anders vandaan moest komen die ze op betaald account aangaven
Dan hebben ze wel speciaal gras daar wat nog groeid.. maar bw ze vliegen hier ook al de hele week richting noord west. denk naar ijsland. | Gewijzigd: 19 december 2010, 18:56 uur, door wiggelrode
Ik heb verder op websites zowel gelezen dat het morgen daar vrij zonnig is als dat er nog enkele sneeuwbuien zullen vallen. Wat is waar?
Het zou wel stoppen met sneeuwen, maar daarmee zijn de problemen nog niet opgelost.. het is maar de vraag of ze de weg nog schoon krijgen voor morgenochtend, met de temperaturen die verwacht worden (-15 of zoiets, in de ardennen zeker als het opklaart boven een sneeuwdek en bijna geen wind) werkt zout niet meer en met schuiven alleen krijg je de weg niet 100% sneeuwvrij.. het zal dus ZEKER glad zijn op sommige plekken. Als ik in jou schoenen zou staan zal ik het er niet op wagen zonder winterbanden en een ommetje maken over wat meer horizontaal gelegen wegen.
Lots
Lots
Inderdaad lekker thuis blijven en de ellende niet opzoeken!!!!
Idd en in Cherbourg sneeuwen van 7u vanmorgen tot....moest ergens zitten.
Ben dan ook geen kenner..maar een staart op het kanaal richting Noordzee noem ik steeds een kanaalrat(maar ken nu de juiste betekenis warvoor dank )
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg