Ja oke spannend dan
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
ja hangt van de volgende punten af
1 moet de volgende vorstperiode er wel komen
2 moet hij niet lang op zich laten wachten
3 moet het niet gaan sneeuwn
4 moet het niet kwakkelweer zijn met dan weer 2 dagen vorst en dan weer 2 dagen dooi
5moet het niet al te hard waaien want er zijn nog gaten in het ijs en wind maakt het alleen maar kapot
Zo gaan we in de omg Utreg- Adam ook nog wat krijgen
Ik dacht dat het aan mijn positieve ogen lag, maar het lijkt inderdaad zo. En als dat stukje links boven zee zich nu even vult ...... Hier trouwens ook een lucht alsof er zo wat uit kan vallen. Zou wensen dat die radars gewoon allemaal defect zijn en dat Friesland, Groningen en de kop van Noord-Holland ook nog een deel krijgen.
Daar ben ik het mee eens.
Maar niet te veel.
Er moet wel een kans overblijven voor de 11stedentocht.
snik zuidholland niet
Weet iemaqnd hier hoe het gesteld is met de sneeuw in heerhugowaard ? moeter werken (bouw winkelcentrum) maar wil niet voor jan met de korte achternaam helemaal daarheen ..
Er ligt hier ongeveer 10 cm sneeuw, doorgaande wegen zijn goed begaanbaar, N242 is helemaal sneeuwvrij (oostelijke ring Alkmaar) hoe het op de A9 is weet ik niet, maar ik neem aan dat ze daar ook de sneeuw er af hebben kunnen krijgen...
Het was beredruk in Middenwaard vandaag.. er wordt voorlopig geen nieuwe sneeuw verwacht voor Heerhugowaard.
Vandaag niet "warmer" dan -5.5 geweest.
Lots
nee jullie hebben al genoeg gehad
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
dat hopen een hoop met je mee marja .hopen op hopen sneeuw veur de 3 in,t noorden
Het was beredruk in Middenwaard vandaag.. er wordt voorlopig geen nieuwe sneeuw verwacht voor Heerhugowaard.
Vandaag niet "warmer" dan -5.5 geweest.
Lots
thanks kan ik me gaan beraden wat te doen morgen (en ja moet inderdaad middenwaard zijn )