ja links bovenaan zie je afgelopen uur staan klik eronder naast loop op de 24 aangezien 12 er niet staat
Onweersdagen: 0
1. Het is nog altijd de keuze van de supporters zelf of ze willen komen of niet. Ajax, Twente en al die andere ploegen verplichten niemand om te komen, en tegen stelling tot je baas
2. Enkele weken geleden konden PSV supporters (1200 man) niet naar Amsterdam reizen met de trein (of bus alternatief) vanwege de brand in een seinhuis in Utrecht. Er is toen gevraagd of het duel kon worden verplaatst, maar dit werd door de KNVB afgewezen, omdat ''het sportief belang te groot is''. En nu worden de wedstrijden van Twente (wat al weken toe is aan winterstop, algemeen bekend) en Ajax afgelast, terwijl dit de laatste wedstrijd voor de winterstop is. Volgens mij is het sportief belang van deze wedstrijden velen malen groter. Zeker gezien de blessures en schorsingen van enkele belangrijke spelers (Suarez, El Hamdawie, Ruis,...)
Ik zeg, alles spelen (des noods zonder publiek) of alles aflassen. Op deze manier vervals je alleen maar de competitie.
maargoed KNMI ook. zou 2-5 cm vallen vannacht en er is 11cm gevallen.
Hopelijk straks nog eens 5 a 10cm:D
natuurlijk .piet is ook een weerman van goed formaat, en winters voorspellen is moeilijk,
maar om zo een voorspelling neer te zetten vind ik gewaagd , en als er dan ook nog geen ene vlok komt voor deze regionen vind ik dat een afknapper om dit te durven zeggen.
maargoed genoeg getypt over p.p .
terug naar de huidige weersvoorspelingen.
Sorry, kon het niet laten (a)
Even wat meer inhoud dan:
Temp hier nu +0.2 graden, en volgens de radar kunnen we vanmiddag nog een leuke laag sneeuw te gemoed zien.
Zeker prachtig als er ook werkelijk een trein rijdt!!
En daar ontbreekt het momenteel (weer) aan.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8534844...land,buitenland
Voor de rest komt er vanuit Noord Frankrijk weer een flink gebied met neerslag aan.
Als dit gebied dezelfde draai maakt vanuit het ZO als gisterenavond dan kan er nog meer sneeuw gaan vallen.
ON Topic: KNMI verwacht voor zeeland 1 tot 5 cm vanaf 15:00 uur... kan iemand mij vertellen in hoeverre dit klopt?
EDIT: KNMI pas zojuist bericht aan... | Gewijzigd: 19 december 2010, 12:19 uur, door jeffreydekam
Hoe ik de komende week op mijn werk kom ?? Ja dat zien we dan wel weer, maar mensen geniet van deze unieke weersomstandigheden. Is toch voor elke weerfreak het ultime kadootje. Ga de bossen in en kijk eens om je heen - een al pracht.
Hierbij een plaatje van gistermiddag in het Springendal op de heide,
greets
zondag 26 december tot en met zondag 02 januari
40% kans op min of meer winters weer met een kleine kans op sneeuw. 60% kans op overgang naar (vrij) zacht weer met af en toe wat regen.
Uitgifte: 19/12/2010 04.16 uur LT
bron knmi