Nee hoor hier link met weerbericht 19 december.
Hij zegt voor vannacht zware sneeuwval matige en lichte:P
Hhaa ik zie al waarom PSV doorgaat (geen grap)...het duel wordt geleid door de heer M. Winter (zie maar op teletekst)
Is dit geen oud weerbericht van Piet?
Hij heeft het over zware sneeuwval, kans op sneeuwduinen, overlast in het verkeer enz. In de tweede helft van de nacht gaat het gewoon door! Als je niet weg hoeft....blijf lekker thuis.
Kan vast niet goed komen! | Gewijzigd: 19 december 2010, 11:50 uur, door H. Kootstra
Nee hoor hier link met weerbericht 19 december.
Hij zegt voor vannacht zware sneeuwval matige en lichte:P
Dat zie ik niet staan...
Dit filmpje is naar mijn idee van gisteren. Hij heeft het over vannacht, morgen en maandag. Versta er weinig van hoewel ik toch echt friesbloed heb.
Het valt helaas tegen, sommige sloten zitten pas sinds vrijdag dicht, dus ja ga maar na wat dan de ijsdikte is...
Heeft niks met het weer te maken, maar toch wil ik hier even op reageren.
Er is zoveel sneeuw gevallen in Amsterdam en rondom het stadion dat het te gevaarlijk is. Als er 50.000 mensen naar 1 plek toegaan waar veel sneeuw ligt, krijg je geheid ongelukken. Daarom is het dus afgelast. Want op het veld ligt geen 1 sneeuwvlok
-3.6 graden, 996.6 pHa, NO wind.
50.000 supporters op de been, onnodig risico voor al die mensen.
Verstandige keuze van de de betrokkene partijen
-3.6 graden, 996.6 pHa, NO wind.
Wauw waar zit je in arnhem? Hier in zuid 10 cm! Je zit zekkers in Noord?
maargoed KNMI ook. zou 2-5 cm vallen vannacht en er is 11cm gevallen.
Hopelijk straks nog eens 5 a 10cm:D
Er is zoveel sneeuw gevallen in Amsterdam en rondom het stadion dat het te gevaarlijk is. Als er 50.000 mensen naar 1 plek toegaan waar veel sneeuw ligt, krijg je geheid ongelukken. Daarom is het dus afgelast. Want op het veld ligt geen 1 sneeuwvlok
Als Ajax tegen Feyenoord speelt krijg je toch zowiezo ongelukken
Ze willen de supporters niet de weg op hebben, tevens is het een chaos bij de NS op het traject Utrecht - A'dam blijkbaar.
Sorry voor de offtopic | Gewijzigd: 19 december 2010, 12:01 uur, door JVBNL