Je kan het ff terug kijken op de radar historie
Vannochtend om 7:25 op de zaak, 1,5 uur sneeuw lopen scheppen!
Bakkie pleur nu en bijkomen en bijlezen.
Enne Buffell........ hoe is het
Die is ingesneeuwd natuurlijk
Er is vanmorgen en nu zeer lichte sneeuwval maar das amper een paar milimeter.
Is niet erg als die sneeuw net als afgelopen jaar tot in maart blijft liggen
Goedemorgen forumlezers en -leden,
Weet er iemand mij te vertellen hoe het nieuwe sneeuwgebiedje, dat nu bij België ligt, over Nederland gaat trekken? Ik moet vanmiddag (tot vanavond laat) naar Twente en er werd mij verteld, dat het ook over het oosten van Nederland trekt.
Meende dat ik het er nog met iemand over heb gehad om mijn vrachtwagen in te zetten om sneeuw af te voeren maar.....kan het nu beter ophalen volgens mij
KNMI zegt dat het onduidelijk is hoever het aankomende sneeuw noordelijk trekt maar.....we zullen wel weer buiten de boot vallen. Ach.....de winter is nog lang.
Ja ik weet het. maar zo als ik de signalen hoor. wordt het na woensdag kritisch qa winter weer.(dippie) ijzel/regen? is nog ver weg maar toch. en zonde dan van het gevallen sneeuw dekje aldaar verandert snel in vieze drap.
Hoorde net op rundfunk europa in anderhalf eeuw niet zo koud geweest?
Maar goed de kalender winter moet nog beginnen. en reken in die periode nog wel het nodige. misschien wel klassieker schaatstochten. misschien wel sneeuwduinen van 3.50mtr zoals in 1979 de vooruitzicht is nog erg lang.
Streng gevroren bijna -10gr gehad op de klok. en komende nachten ook matig tot strenge vorst tot -15gr. het zou zonde zijn van die mogelijke dip.
Zonnetje komt er iets door. maar wel schrale zeer koude wind. voor het gevoel -15gr.
Weet er iemand mij te vertellen hoe het nieuwe sneeuwgebiedje, dat nu bij België ligt, over Nederland gaat trekken? Ik moet vanmiddag (tot vanavond laat) naar Twente en er werd mij verteld, dat het ook over het oosten van Nederland trekt.
Het lijkt van wel, tenminste ik krijg 1-5 nieuwe sneeuw volgens KNMI
Vanaf gisteren wonen wij gewoon in Zuid Holland!
Ligt Twente niet een beetje te hoog Jan voor de nieuwe sneeuwzone?
Edit: Volgens KNMI hier ook: Van het zuiden uit af en toe sneeuw, totaal 1-5 cm. | Gewijzigd: 19 december 2010, 09:49 uur, door zwoof
Hahah een soort tetris beeld heb ik nu voor me ... waar sneeuw valt zoeffff , is Haarlem.
Hahaha precies, maarja wat denk je zelf wel of niet, is echt een raar gevalletje die bui boven frankrijk/belgie.
Heb er een goed gevoel bij ^^! Vandaag weer paar uur sneeuwscheppen dat is nadeel van een grote oprit....
Als nu alles sneeuw geschept is dan heb ik wel een berg die misschien tot in maart zal overleven als de winter wil doorzetten !
Hopelijk zijn de nieuwe runs positief, daarbij het KMI gaat echt wel het winters spoor op ik kan van hun voorspellingen afleiden dat er nog meer sneeuw komt en dat er van dooi op dit moment geen spraken is!!
Hoorde net op rundfunk europa in anderhalf eeuw niet zo koud geweest?
Maar goed de kalender winter moet nog beginnen. en reken in die periode nog wel het nodige. misschien wel klassieker schaatstochten. misschien wel sneeuwduinen van 3.50mtr zoals in 1979 de vooruitzicht is nog erg lang.
Streng gevroren bijna -10gr gehad op de klok. en komende nachten ook matig tot strenge vorst tot -15gr. het zou zonde zijn van die mogelijke dip.
Zonnetje komt er iets door. maar wel schrale zeer koude wind. voor het gevoel -15gr.
In hoeverre zal die dooigrens komen te liggen. Stel dat het noord-oosten wel in de min cijfertjes blijft....., dat zou leuk zijn