http://www.noodweercentrale.nl/nl/weer/wee.../nederland.html
en ja ik zie een code ROOD
| Gewijzigd: 19 december 2010, 08:33 uur, door marcbb
Ze pissen daar idd vaak naast de pot deze winter, maarja wat niet is kan nog komen, of je komt ff naar haarlem en haalt hier een paar kuub op
Haha dan neem ik wel wat grasland voor je mee, jullie weten bijna niet eens meer hoe dat er uit ziet
echt toen ik om 3 uur thuis kwam vannacht dacht ik al van je zult het beleven dat het niet verder doorschuift, het gaat echt hemelsbreed om 20 kilometer anders hadden wij dezelfde hoeveelheid als in Lelystad/Urk gehad... (weet niet hoeveel daar ligt...)
echt toen ik om 3 uur thuis kwam vannacht dacht ik al van je zult het beleven dat het niet verder doorschuift, het gaat echt hemelsbreed om 20 kilometer anders hadden wij dezelfde hoeveelheid als in Lelystad/Urk gehad... (weet niet hoeveel daar ligt...)
Precies eerlijk ruilen jullie beetje sneeuw, wij gras hehehe | Gewijzigd: 19 december 2010, 08:38 uur, door wappy
@ knmi
het westen en centrum moet het doen met KANS op 1-5cm. het noorden blijft waarschijnlijk droog. een kleine verschuiving naar het noorden zou grote gevolgen kunnen hebben.
| Gewijzigd: 19 december 2010, 08:43 uur, door jornonweer
Dat worden "day after tomorow"tafreeltjes
Dat ding gaat waarschijnlijk over Z-O NL, maar uiteraard is het hier in Friesland van harte welkom heb al een bord bij de provinciegrens neergezet: "Friesland heet de sneeuw welkom"
zou wel mooi zijn
Dat worden "day after tomorow"tafreeltjes
Dat is een D®oom scenario!!! Laat maar komen. Er komt trouwens ook veel bewolking opzetten zonder neerslag.Iemand enig idee of dat nog wat gaat worden uiteindelijk?