das wel heel veel... heb je het gemeten? ik zit in amersfoort en heb "slechts" de helft daarvan. Time for bed | Gewijzigd: 19 december 2010, 05:11 uur, door jlammertink
Woh! Uh ... die sneeuw ligt hoger dan mijn moonboots zijn Ik heb even geen idee, er lag hier al 25 cm. (5 cm ingezakt)
M'n tuin is een maanlandschap. En Utrecht, begrijp ik, na het lezen heeft het ook leuk Ik hoop dat de rest nog even noord nederland aandoet.
Maar uh, dat gebiedje boven Frankrijk ... dit wordt totale ontwrichting en dan is het vandaag 'nog'maar zondag!
Gaaf hoor, dat bepaalde mensen dit van vannacht en dat wat nu onderweg is al zagen gebeuren.
ik zit hier in hoogland (amersfoort-noord) en heb gemiddeld 20 cm gemeten, dus het kan plaatselijk wel meer zijn volgens mij.
wel leuk.
nog nooit zo veel sneeuw gezien in nederland (ben 19 ook mijn vader van 50 zegt t nog nooit zo te hebben meegemaakt). wel geniaal mooi zo
Nou er is in Delft weer een leuk laagje bij gekomen Volgens de radarbeelden hebben we het hier gehad maar de lucht ziet nog akelig oranje dus ik weet het niet hoor.Er ligt denk ik zo'n 20 centimeter hier
Het ziet er wel erg mooi uit ik hoop alleen dat er vandaag wat personeel komt opdagen.
Straks dus lekker werken nadat we de auto hebben uitgegraven.
wel leuk.
nog nooit zo veel sneeuw gezien in nederland (ben 19 ook mijn vader van 50 zegt t nog nooit zo te hebben meegemaakt). wel geniaal mooi zo
In Soest ook zo`n 15-20 cm erbij,de achterdeur moest met enig gepast geweld opengeduwd worden
Het is wel wonderschoon buiten
@edwin-dan heeft jouw vader een slecht geheugen en moet hij zn fotoalbums maar eens openslaan bij de winters van oa `79
Eindelijk ligt er in Tilburg sneeuw van betekenis! In totaal zo'n 5 a 6 cm schat ik, voldoende voor echte sneeuwpret
De bui heeft Hoogezand net niet gehaald, volgend mij heeft het zuid-oostelijke deel van de provincie nog wel wat gehad, maar dat mag de fries uit Musselkanaal nog wel even bevestigen.
Het is wel echt koud hier (-8,5).
Als ik die nieuwe buienzone boven frankrijk bekijk zie ik hem weliswaar noordoostelijk trekken, maar ook wel een klein beetje oplossen. We zullen wel zien.
Het is me in elk geval het decembermaandje wel weer... | Gewijzigd: 19 december 2010, 07:41 uur, door Sikko71
Er is hier een heleboel sneeuw gevallen.
net even gemeten 19 cm vers op het gene wat er al lag.
Dit zal ook wel niet het laatste zijn.
Ik hoop voor iedereen dat ze net zoveel sneeuw hebben gehad.
wat een start deze winter