Zal wel niet zo lang meer duren...
Off: Haha die arme feestgangers in de ijsselhallen in Zwolle(Fusion Of Dance) die komen morgenochtend om 7 uur naar buiten zetten en denken: wat hebben we nou aan onze fiets hangen! verse sneeuw | Gewijzigd: 19 december 2010, 01:37 uur, door The Storm
Nieuw record om half 2 in de nacht?
Lees net alle pagina's vanaf vanchtend toen ik moest gaan werken, maar heeft eigenlijk weinig zin.
Staat geen tot weinig info in over de te verwachte periode.
Meer het verhaal van:
Jan, krijgt Sloppiewoppie nog sneeuw want ik moet mijn hond uitlaten in Beverwijk enz.
Jammer, vorig jaar was het nog leesbaar.
Jan, ga voor de 6000 i.p.v. de door jou aangemoedigde 4000 en succes.
Ik schat vannacht een cm of 2-3 en morgen nog minder tot 0.
Je loopt een beetje op de zaken vooruit. Dat gebied kan best nog wel iets noordelijker gaan. Het is nog geen morgenavond. Vannacht ga ik toch voor die 4. We zitten net aan de rand van code orjanje.
En daarbij, het is wat het is, als het klaar is Kan er niet echt mee zitten
Als ik het zo bekijk, wordt het niet moeilijk om over de 10 cm heen te komen.
ik schat 15 cm
Maakt het nog leuker om de boel in de gaten te houden ipv te slapen
Het oog er juist onder en een belangrjik deel van de nieuwe depressie die morgen ons wee zal bepalen nu nog boven West-France en een deel van GB | Gewijzigd: 19 december 2010, 01:43 uur, door RobBelg30
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Of zeg je dit elke dag ook tegen Jan als hij zijn verwachtingen uiteen heeft gezet? Lol.
Ja haha! Nu ruk je de essentie van mijn betoog uit zijn verband, door een enkele verwoording te quoten. Zo lust ik er nog wel eentje